У К Р А Ї Н А Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я |
|
06.03.2012 | № 83 |
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2011 рік |
|
Протягом 2011 року робота зі зверненнями громадян в області проводилась відповідно до Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. У 2011 році до облдержадміністрації надійшло 4538 звернень (у 2010 – 4547), у тому числі письмових – 3708 (у 2010 – 3884). Керівництвом облдержадміністрації проведено 158 особистих прийомів громадян, під час яких надійшло 368 звернень (у 2010 – 414), та 80 виїзних прийомів, під час яких надійшло 226 звернень (у 2010 – 107). Усього звернулось 795 жителів області. Під час роботи „гарячої” телефонної лінії отримано 144 звернення (у 2010 – 94), телефону „довіри” та телефону для громадян з обмеженими фізичними можливостями – 92 (у 2010 – 48), постійно діючих прямих телефонних ліній – 397 (у 2010 – 354). Розглянуто 1620 звернень громадян з Урядової гарячої лінії (у 2010 – 1791). Протягом 2011 року до облдержадміністрації з урахуванням колективних заяв та скарг звернулось 16536 громадян, що на 2441 або 17% більше, ніж за відповідний період минулого року (у 2010 – 14095). У розрахунку на 10 тисяч населення найбільше звернень надійшло від жителів таких районів: Чорнухинського – 77,5, Полтавського – 44,0, Пирятинського – 35,6, Машівського – 35,2, Новосанжарського – 32,6; міст: Полтави – 54,3, Миргорода – 29,8, Лубен – 24,4. Заявниками було порушено 5019 питань (у 2010 – 4885). Більшість із них становили такі питання: соціального захисту – 1658 або 33% від загальної їх кількості (у 2010–1560 або 32%), комунального господарства – 765 або 15% (у 2010 – 632 або 13%), аграрної політики і земельних відносин – 472 або 9% (у 2010 – 352 або 7%), житлові – 390 або 8% (у 2010 – 501 або 10%), транспорту та зв’язку – 288 або 6% (у 2010 – 283 або 6%), охорони здоров’я – 262 або 5% (у 2010 – 269 або 6%). Наслідками роботи із заявами, скаргами та пропозиціями є позитивне вирішення питань, порушених у 719 зверненнях, що становить 16% від загальної їх кількості (у 2010 – 873 або 19%), у 66% від загальної кількості звернень заявникам надано аргументовані роз’яснення (у 2010 – 68%). Невідкладно розглянуто 163 звернення та вирішено питання, порушені в них (у 2010 – 177). З питання щодо надання матеріальної допомоги звернулося 960 заявників або 6% від загальної їх кількості (у 2010 – 924 або 7%). Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня та редакцій газет і видавництв, порівняно з 2010 роком зменшилася на 8% – 1696 (у 2010 – 1850). Зменшилась кількість заяв і скарг, надісланих до Секретаріату Кабінету Міністрів України, на 55% – 234 (у 2010 – 524), до міністерств України, – на 22% – 65 (у 2010 – 83), до редакцій газет та видавництв, – на 2% – 85 (у 2010 – 87). Збільшилась кількість заяв і скарг, які були надіслані до Адміністрації Президента України, на 6% – 1026 (у 2010 – 961), до Верховної Ради України, –на 25% – 245 (у 2010 – 195). Найбільше звернень до органів влади вищого рівня (у розрахунку на 10 тисяч населення) надійшло від жителів таких районів: Пирятинського – 22,5, Чорнухинського – 20,4, Кобеляцького – 14,8, Зіньківського – 14,5, Миргородського – 14,4; міст: Миргорода – 14,5, Лубен – 14,2. У 2011 році від учасників війни та бойових дій отримано 180 звернень (у 2010 – 218), від членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 158 (у 2010 – 222), від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів – 2689 (у 2010 – 2382). 32% їх перебувало на контролі до остаточного вирішення. Розглянуто 82 звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни (у 2010 – 150), 27 – жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня” (у 2010 – 58). Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуті першочергово, особисто головою облдержадміністрації. Повторних звернень зменшилося на 76% – 19 (у 2010 – 79). Найбільше повторних звернень надійшло від жителів Полтавського району – 3 та міста Полтави – 6. Колективних звернень збільшилось на 8 або 2% – 515 (у 2010 – 507). Найбільше колективних звернень надійшло з таких районів: Полтавського – 47, Кременчуцького – 24, Кобеляцького – 22, Миргородського та Новосанжарського – по 21; міст: Полтави – 167, Кременчука – 32. Протягом 2011 року по області органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування розглянуто 103554 звернення громадян, що на 1860 менше, ніж за відповідний період 2010 року (105414). Письмових звернень – 53831 (у 2010 – 54352), на особистому прийомі – 49723 (у 2010 – 51062). Повторних звернень отримано 1122 (у 2010 – 1325), колективних – 5150 (у 2010 – 5669). Від учасників війни та бойових дій отримано 5084 звернення (у 2010 – 6213), від членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 2732 (у 2010 – 3154), від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів – 36967 (у 2010 – 37340). Всього у зверненнях громадян області до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у 2011 році порушено 104657 питань (у 2010 – 107437). Найбільшу частку з них становлять питання аграрної політики та земельних відносин – 25932 (у 2010 – 27650), соціального захисту – 20516 (у 2010 – 20782), комунального господарства – 11890 (у 2010 – 12091), житлової політики – 11030 (у 2010 – 10722). Результати перевірок засвідчують, що окремі керівники місцевих органів виконавчої влади недооцінюють важливості роботи із заявами і скаргами громадян, не забезпечують безпосередньо на місцях всебічний та якісний розгляд порушених у них питань, не вживають дієвих заходів для вирішення життєво важливих проблем. Потребує поліпшення робота зі зверненнями громадян у Шишацькій, Миргородській райдержадміністраціях. Мають місце порушення терміну розгляду звернень громадян керівництвом Головного управління Держкомзему у Полтавській області, Миргородської райдержадміністрації. У відповідях заявникам не завжди зазначається, які заходи вживалися для потенційного вирішення питань на місцях, або надаються відповіді роз’яснювального характеру з порушенням термінів, визначених чинним законодавством. Враховуючи викладене, з метою забезпечення неухильного дотримання положень Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” (із внесеними змінами), реалізації положень Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та на виконання рекомендацій спільного розширеного засідання колегії обласної державної адміністрації та регіональної ради з питань взаємодії місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування від 23 лютого 2012 року: 1. Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, головам райдержадміністрацій, виконавчим комітетам міських рад: продовжити роботу щодо забезпечення додержаннявимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”; підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян, зокрема щодо: забезпечення організації та проведення особистих і виїзних прийомів громадян за місцем їх роботи та проживання; функціонування „гарячих” телефонних ліній і телефонів довіри, проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення до органів державної влади та місцевого самоврядування. 2. Головам Великобагачанської (Кордубан В.В.), Кременчуцької (Нагорний Ю.О.), Лохвицької (Заславець А.П.), Миргородської (Волошко О.В.) райдержадміністрацій звернути увагу на стан виконавської дисципліни щодо виконання доручень керівництва облдержадміністрації та дотримання термінів розгляду звернень громадян. 3. Головам Машівської (Прокопенко О.І.), Новосанжарської (Шовкопляс С.М.), Полтавської (Павленко В.І.), Пирятинської (Купріян М.М.), Чорнухинської (Бойко А.В.) райдержадміністрацій вжити заходів щодо всебічного розгляду звернень громадян з питань, які належать до компетенції місцевих органів виконавчої влади та їх структурних підрозділів. 4. Звернути увагу голів Глобинської (Ведмідь В.Г.), Кременчуцької (Нагорний Ю.О.), Зіньківської (Чуясов А.В.), Пирятинської (Купріян М.М.) райдержадміністрацій на значне зростання кількості звернень громадян, надісланих до облдержадміністрації та органів державної влади вищого рівня протягом 2011 року порівняно з 2010 роком. 5. Відмітити роботу начальників Головних управлінь праці та соціального захисту населення (Корнієнко Л.В.), охорони здоров’я (Лисак В.П.), освіти і науки (Мірошниченко В.І.), служби у справах дітей (Конончук І.А.) облдержадміністрації щодо належної організації роботи зі зверненнями громадян, голів Диканської (Оніщенко Ю.В.), Козельщинської (Сушко С.Ф.), Чутівської (Шев’яков А.М.) райдержадміністрацій щодо зменшення надходження кількості звернень громадян до облдержадміністрації. 6. Довідку відділу роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації „Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2011 рік” з таблицями надіслати управлінням, відділам облдержадміністрації, райдержадміністраціям, виконавчим комітетам міських рад для відповідного реагування (додається). Про проведену роботу інформувати облдержадміністрацію до 15.04.2012. 7. Головному управлінню інформаційної та внутрішньої політики облдержадміністрації (Перепелиця М.П.) забезпечити висвітлення змісту розпорядження та довідки в засобах масової інформації. 8. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови –керівника апарату обласної державної адміністрації Пархоменка В.О.
|
|
Голова обласної державної адміністрації |
О.УДОВІЧЕНКО |
Для масштабування утримйте клавішу Ctrl та використовуйте колесо миші Щоб закрити це повідомлення натисніть у будь-якому місці