• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Що треба знати про реорганізацію Пенсійного фонду

12 вересня 2018, 14:30

  • Пресслужба ОДА
144705

Що треба знати про реорганізацію Пенсійного фонду

Що треба знати про реорганізацію Пенсійного фонду

 

Уряд 22 серпня ухвалив постанову, згідно якої буде здійснено реорганізацію органів Фонду в 15 областях.

Внутрішня реорганізація відомства не вплине негативно на якість обслуговування. Навпаки мережа пенсійних точок обслуговування громадян розширюватиметься. Відповіді на найактуальніші запитання, що виникають у громадян у зв’язку з реорганізацією:

Оптимізують, значить, закриють?

Однозначно ні. Хоча деякі зміни в організації роботи відділень Пенсійного фонду все – таки відбудуться. Фонд, як і раніше, працюватиме за принципом поділу на фронт – офіс і бек – офіс. Фронт – офіси будуть розміщенні у кожній адміністративно – територіальній одиниці області. А бек – офіс буде діяти на рівні області.

Що таке фронт – офіс і бек – офіс?

Поділ на фронт – і бек – офіс – схема роботи, яка ефективно діє в багатьох установах. Фронт – офіс працює з громадянами та усіма відвідувачами що звертаються за пенсійними послугами. Бек – офіс виконує обслуговуючу роботу (кадри, бухгалтерія, юристи).

Окрім безпосередньо обслуговування громадян, управління Фонду вирішувало одразу багато адміністративних питань. Через це виникало безліч труднощів. Щоб встигати справлятися з усіма завданнями, доводилося приймати людей тільки за місцем проживання і тільки в певні дні та години. Натомість чіткий розподіл на фронт – і бек – офіс дає змогу приймати людей незалежно від місця проживання та протягом усього робочого часу. Фронт – офіс перетворюється по суті на сервісний центр.

Як працюють сервісні центри?

Вони обслуговують громадян і надають повний набір послуг Пенсійного фонду. Їх облаштування планується з усіма зручностями для громадян області. Документи і заяви від громадян опрацьовують бек – офіси. Ще одна форма наближення до людей точок надання послуг – агентські пункти.

Чим агентські пункти відрізняються від сервісних центрів?

Сервісні центри створюються на базі відділень Пенсійного фонду. По області їх 25, зазвичай вони розташовані у райцентрах. Відвідувати їх зручно не всім і не завжди. Тому у 2017 року у Фонді вирішили створити віддалені робочі місця ближче до людей – так звані агентські пункти. Вони створюються переважно на базі об’єднаних територіальних громад, центрів надання адмінпослуг та «прозорих офісів». Загалом сьогодні органами Фонду в Полтавській області поза межами органів Пенсійного фонду послуги надаються на 45 віддаленому робочому місці, в тому числі в 13 об’єднаних територіальних громадах.

Де отримати послуги, не виходячи з дому?

Для цього створено портал електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua. Тут, у своєму особистому кабінеті, людина може отримати 15 із 30 видів послуг, що надає Фонд. Наприклад, застрахована особа може дізнатися про свій страховий стаж, пенсіонер – побачити розмір пенсії та як її обчислено. Окрім того, запроваджено новий сервіс щомісячного отримання СМС з інформацією про зарахування певного місяця роботи до страхового стажу та про сплату / несплату роботодавцем єдиного соцвнеску. А за допомогою QR – коду через веб – портал можна отримати форму ОК – 5, довідку про розмір пенсії тощо. Щоб стати повноцінним користувачем цього ресурсу, треба звернутися в найближче відділення Пенсійного фонду і написати заяву. Без цієї процедури можна обійтися, якщо є електронний цифровий підпис (ЕЦП).

Водночас ще є послуги, отримати які можна тільки за умови особистого звернення в сервісні центри Фонду. Наприклад, подати заяву щодо призначення, поновлення пенсії чи про проведення її виплати за новим місцем проживання. Але технології не стоять на місці, і можливо, що в разі запровадження електронної трудової книжки та сервісів ідентифікації і ці пенсійні питання можна буде вирішити дистанційно.

 

Поділитись

Теги

соцзахист

Новина за темою

Компенсація постраждалим від вибухонебезпечних предметів
12/09/2018
В ДСЗН провели нараду щодо профілактики та посилення контролю за захворюваністю на туберкульоз в отримувачів послуг стаціонарного догляду
12/09/2018
На Полтавщині відкрили ще один простір соціальної адаптації
12/09/2018
144705

144705

Arrow slider next
Arrow slider prev

Останні новини

Більше новин
Звернення Президента до учасників гала-вечері з нагоди початку данського головування в Раді ЄС Звернення Президента до учасників гала-вечері з нагоди початку данського головування в Раді ЄС
03/07/2025
У Полтавській ОВА відреагували  на ситуацію, яка сталася під час повітряної тривоги 3 липня
03/07/2025
Колектив Полтавська ОВА висловлює співчуття з приводу смерті співробітника
03/07/2025
Вебінар для українського бізнесу: Вихід на ринки ОАЕ, Близького Сходу та Африки з «Nazovni» та партнерами
03/07/2025
У Полтавській області запроваджено системний моніторинг стану ветеранської політики
03/07/2025
Компенсація постраждалим від вибухонебезпечних предметів
03/07/2025
ДСНС завершила аварійно-відновлювальні роботи після обстрілу Полтавської громади
03/07/2025
Психологічна підтримка для постраждалих від російської атаки в Полтаві наживо і онлайн
03/07/2025
Триває прийом робіт на Конкурс дитячих фотографій «Заповідний край»
03/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту