20 лютого 2019, 14:32
Сервісні центри Полтавщини перевірятимуть таємні клієнти
Чи вміє держава якісно обслуговувати громадян? Чи дійсно колишні МРЕВ перетворилися на прозорі офіси з полицями для буккросингу і дитячими куточками? Чи реально замінити посвідчення водія за 30 хвилин, а авто зареєструвати за три години?
19 лютого 2019 року у сервісних центрах МВС стартував проект «Таємний клієнт». Завдяки якому громадяни зможуть відкрито перевірити роботу державної структури та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку сервісу.
Мета проекту – покращити якість надання послуг. «Нам важливо отримати незаангажовані відгуки як спеціально підготовлених перевіряючих, так і пересічних громадян, чути думку громадян, адже хочемо будувати довіру між установою та суспільством» – зазначив начальник регіонального сервісного центру МВС Віталій Бондаренко.
Таємним клієнтом зможе стати будь-яка людина під час візиту до сервісного центру МВС та оцінити: роботу адміністратора за інформаційною стійкою, адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця Експертної служби МВС, Клієнт також зможе зазначити інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС, доступності інформації на сайті та консультаційної підтримки у соціальних мережах.
Для цього необхідно:
детально ознайомитися з анкетою-відгуком та критеріями оцінки роботи сервісного центру МВС,
відвідати сервісний центр МВС та отримати реальну послугу,
заповнити та надіслати анкету-відгук.
Про своє рішення стати таємним клієнтом повідомляти співробітникам сервісного центру МВС не потрібно.
У рамках проекту можна буде перевірити якість надання наступних послуг: реєстрація та перереєстрація авто, отримання посвідчення водія вперше або його обмін, отримання довідки про несудимість, замовлення індивідуальних номерних знаків (повний перелік послуг – за посиланням). Проте, ця анкета не є повідомленням про корупцію. Форму електронного повідомлення про корупцію можна знайти на сайті проекту та на сайті НАЗК).
Детальніше про проект: hsc.gov.ua/guest/, анкета для заповнення: hsc.gov.ua/anketa/
Громадяни зможуть оцінити роботу трьох сервісних центрів МВС в Полтавській області за адресами:
Полтавський район, село Розсошенці, вулиця Кременчуцька 2-В, місто Лубни, проспект Володимирський, 178-Б, місто Горішні Плавні, вулиця Строна,11-А,
Після відкриття оновленого сервісного центру МВС у місті Кременчук, що розташований за адресою Проїзд 40 років ДАІ,3, таємні клієнти зможуть перевірити і його роботу.
Стежити за нововведеннями реформи можна на сайті Головного сервісного центру МВС. За консультаціями звертайтеся на офіційну сторінку в Facebook або за телефоном (044) 290-19-88.
Прес-служба
регіонального сервісного центру МВС у Полтавській області
Підпишіться, щоб отримувати листи.