• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

В один клік без черг та хабарів: Глава держави підписав указ щодо розвитку електронних послуг

30 липня 2019, 11:37

  • Пресслужба ОДА
Zelenskiy

В один клік без черг та хабарів: Глава держави підписав указ щодо розвитку електронних послуг

В один клік без черг та хабарів: Глава держави підписав указ щодо розвитку електронних послуг

 

Президент України Володимир Зеленський підписав Указ «Про деякі заходи щодо поліпшення доступу фізичних та юридичних осіб до електронних послуг», що спрямований на упорядкування та забезпечення прозорості роботи державних реєстрів, розвиток сучасних засобів електронної ідентифікації та запровадження пріоритетних для громадян і бізнесу електронних державних послуг.

Документ передбачає першочергове проведення повного аудиту роботи державних реєстрів.

- Сьогодні в Україні нараховується понад 350 державних реєстрів, більшість з яких функціонують абсолютно неефективно та непрозоро. Це є головною причиною виникнення рейдерства, корупції та інших схем при наданні різноманітних державних послуг, наприклад у будівельній чи земельній сферах, – зазначив радник Президента України Михайло Федоров.

За його словами, аудит реєстрів та подальше їхнє упорядкування, поширення єдиного ідентифікатора фізичної особи для пов'язання даних з різних реєстрів і впровадження електронної взаємодії дасть змогу не вимагати від громадян постійно одну й ту саму інформацію та різноманітні довідки і значно спростити всі державні послуги.

- Прозора та надійна робота держреєстрів буде запорукою безпечного розвитку бізнесу та ефективного управління країною в цілому, – додав радник Глави держави.

Указ Президента передбачає запровадження єдиного веб-порталу електронних послуг, де українці зможуть за допомогою електронного кабінету отримувати доступ до інформації щодо себе в державних реєстрах (наприклад, про майно, землю, транспорт, податки і доходи) та пріоритетні електронні державні послуги. Так, указом першочергово передбачається реалізація електронних послуг, пов’язаних із народженням дитини (проект «єМалятко»), реєстрацією її місця проживання, реєстрацією фізичної особи як платника податків під час першого оформлення паспорта громадянина України, перевіркою наявності у водія документів тощо.

- Наразі ми проводимо дослідження щодо корупції у сфері адміністративних послуг. Вже точно можна сказати, що це мільярди гривень на рік з кишень українців. Тож ми сформували перелік близько 200 найбільш важливих послуг для громадян і бізнесу, щоб першочергово запровадити їхнє надання в режимі онлайн. Кожен українець зможе бачити наш план та перебіг реалізації цих завдань на спеціальному веб-сайті, – повідомив Михайло Федоров.

Також указом започатковується робота над проведенням електронних виборів та електронного перепису населення в Україні.

Серед ключових завдань, передбачених указом, – прискорення наповнення Єдиного державного демографічного реєстру, який наразі містить дані лише близько 14 млн громадян, та запровадження інноваційних засобів електронної ідентифікації.

- Відсутність у громадян засобів eID є ключовим бар’єром на шляху розвитку е-послуг та цифрової економіки в цілому. Вже восени цього року ми плануємо розпочати видачу паспортів у вигляді ID-карток одразу з електронним підписом, але пріоритет робимо на запровадженні та масштабуванні таких інноваційних підходів, як MobileID та SmartID, а також інших альтернативних засобів. Щоб кожен українець зміг якомога швидше відчути переваги цифрових перетворень у країні, – зазначив радник Президента.

Офіційне інтернет-представництво президента України

 

Поділитись

Теги

президент

Новина за темою

Росія вкладається в безпілотну складову та планує збільшувати кількість дронів в ударах по нашій державі, ми готуємо нашу протидію – звернення Президента
30/07/2019
Жодного поширення ядерної зброї в сучасному світі не повинно бути – звернення Президента
30/07/2019
Коли вбивця каже, що хоче вбити, ми сприймаємо це відповідно і будемо реагувати разом із партнерами – звернення Президента
30/07/2019

Останні новини

Більше новин
Школа адаптивного землеробства: на Полтавщині провели навчання для аграріїв Школа адаптивного землеробства: на Полтавщині провели навчання для аграріїв
01/07/2025
Із початку року на Полтавщині заклади, які розміщували ВПО, отримали 14,2 млн грн компенсації
01/07/2025
Полтавська ОВА долучилася до першого засідання керівного комітету проєкту «Відновлення та посилення спроможностей громад»
01/07/2025
До 1,6 млн грн на ветеранський бізнес: стартує грантова програма “Варто РОБИти СВОЄ 2.0”
01/07/2025
Для ветеранів, які прагнуть розвивати власну справу, провели тренінг
01/07/2025
1 500 грн на спорт для ветеранів та ветеранок: стартував третій етап прийому заяв
01/07/2025
Програма відновлення України III: провели чергове засідання Експертної робочої групи
01/07/2025
Зміни у призначені та виплаті державних соцдопомог дітям та дорослим з інвалідністю і тим, хто не має права на пенсію
01/07/2025
Держава підтримує постраждалих від збройної агресії рф
01/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту