• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Як оформити субсидію онлайн. Роз’яснення Мінсоцполітики

04 жовтня 2019, 09:57

  • Пресслужба ОДА
Thumb Newsdocument 564X376 1Bdb

Як оформити субсидію онлайн. Роз’яснення Мінсоцполітики

Як оформити субсидію онлайн. Роз’яснення Мінсоцполітики

 

З наближенням опалювального сезону міністерство отримує все більше питань від громадськості щодо теми субсидій на житлово-комунальні послуги.

«У проєкті бюджету на 2020 рік закладено 47 628,6 млн грн на виплату пільг та субсидій. Цієї суми вистачить для задоволення потреб усіх категорій населення, які потребуватимуть державної допомоги з оплатою комунальних послуг», - підкреслює Міністерка соціальної політики України Юлія Соколовська.

Ба більше, сьогодні оформити субсидію можна навіть через мережу Інтернет. Для цього потрібно:

1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України у рубрику «Е-Сервіси».

2. У рубриці «Е-Сервіси» обираємо «Субсидії».

3. Нас автоматично переводить на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/, де потрібно заповнити форму, а саме - обрати 1 з трьох способів реєстрації.

На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу.

У разі обрання «Реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «Реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.

У разі обрання «Реєстрація або вхід за адресою електронної пошти», зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести в орган соціального захисту).

Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:

- заяви про призначення та надання у грошовій формі (зазначається відділення банку);

- декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити  та підтвердити правильність внесених даних та подати документ.

У результаті на електронну адресу надійде повідомлення:

1) вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Буде вказано її номер, про всяк випадок збережіть його.

2) Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми.

3) У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.

4) Найближчим часом наші співробітники зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту.

5) До цього листа також додані копії поданих вами документів.

Поділитись

Теги

соцзахист

Новина за темою

В Україні масштабується послуга раннього втручання - рішення Уряду
04/10/2019
Мінсоцполітики розпочало тестування нового виду допомоги для отримувачів соціальних виплат
04/10/2019
В ДСЗН провели робочу нараду з ГУ Пенсійного фонду в Полтавській області
04/10/2019

Останні новини

Більше новин
На Полтавщині два дні більше 150 військових змагалися на «Іграх ветеранів 2025» На Полтавщині два дні більше 150 військових змагалися на «Іграх ветеранів 2025»
13/07/2025
Відкрилася виставка творів майстрів декоративного розпису «Барвисте диво полтавського розпису»
13/07/2025
На Полтавщині працює обласний центр підготовки населення до національного спротиву
13/07/2025
«Мистецький поїзд» у Полтаві
13/07/2025
У Кобеляцькій громаді внаслідок стихійного лиха є пошкодження будівель та електромережі
13/07/2025
Робимо все, щоб Україна отримала якнайбільше засобів для збиття дронів і ракет – звернення Президента
12/07/2025
У Полтаві відкрили сучасний майданчик для гри в петанк і провели на ньому регіональний турнір серед ветеранів
12/07/2025
44 ветерани та ветеранки з Полтавщини отримали сертифікати на придбання житла від держави
12/07/2025
У Полтавській політехніці відбувся випуск бакалаврів-2025
12/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту