26 грудня 2019, 16:09
Презентували оновлений сервісний центр Пенсійного фонду у Карлівці
Після ремонту та оновлення 26 грудня розпочав роботу Карлівський відділ обслуговування громадян, який цього року став одним із сервісних центрів Пенсійного фонду.
У відкритті взяли участь керівництво місцевих райдержадміністрації та районної ради, представники громадськості.
«У нинішньому році перед працівниками Фонду було поставлене першочергове завдання – впровадження єдиних стандартів обслуговування громадян задля забезпечення доступності при наданні послуг, – повідомив присутнім начальник Головного управління Пенсійного фонду в Полтавській області Володимир Тараторін. – Кошти, які спрямовані на реконструкцію і оснащення приміщення, виділені за програмою фінансування внутрішніх адміністративних витрат Фонду».
Зали очікувань і обслуговування громадян сервісного центру у Карлівці оформлені в єдиному візуальному стилі. Вони оснащені сучасною комп’ютерною технікою та модульними робочі місцями для фахівців Фонду. Для відвідувачів передбачені стенди з різноманітною інформацією. Приміщення обладнане пандусом для осіб з інвалідністю та системою відеоспостереження.
«Щоденно консультації, роз’яснення та інші послуги фахівців Карлівського сервісного центру одержують в середньому 50 осіб, а з початку року надано понад 9000 пенсійних послуг, – зазначила керівник центру Людмила Бобрицька. Серед них – різноманітні консультації та роз’яснення; прийом замовлень на видачу довідок і їх видача; видача пенсійних посвідчень; прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок та багато іншого».
Під час відкриття представники Пенсійного фонду розповіли про важливість дистанційних послуг. Водночас зазначили, що наразі більшість українців віддають перевагу особистому спілкуванню, тому традиційні форми обслуговування, на їх думку, не можуть зникнути.
Отже, доступність будівель, інклюзія, комфортні умови для відвідувачів – це ті пріоритети, над якими працівники галузі працюватимуть і надалі.
Керівники місцевих органів влади висловили вдячність працівникам Фонду, які долучилися до оновлення сервісного центру у Карлівці, адже завдяки цьому у районному центрі з’явився сучасний, ошатний і зручний соціальний об’єкт.
Загалом на Полтавщині у рамках реорганізації створений 31 центр обслуговування Пенсійного фонду, де прийом здійснюється щоденно протягом робочого дня, без перерви, незалежно від адреси проживання пенсіонера.
Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області
Підпишіться, щоб отримувати листи.