13 січня 2020, 17:51
На Полтавщині розробляють стратегію підвищення рівня математичної грамотності серед школярів
Тему удосконалення викладання математичних дисциплін на Полтавщині обговорювали в Полтавській облдержадміністрації. Бо результати останнього міжнародного дослідження якості освіти PISA показали, що 36% українських 15-річних школярів не досягають базового рівня знань із математики, тобто не можуть використовувати елементарні математичні вправи в особистих цілях і в побуті.
«Ми створили громадсько-консультативну раду, щоб вчителі, науковці, депутати долучилися до такого важливого питання як покращення викладання математики в школах, – сказав перший заступник голови Полтавської ОДА Дмитро Лунін. – Нинішній рівень знань нікого не влаштовує. Уявіть, 26% учнів не мають читацької грамотності, 36% – мінімального рівня знань із математики. Наша мета – створити обласну програму, винести її на розгляд Полтавської обласної ради й удосконалювати систему викладання в загальноосвітніх закладах».
Директор Департаменту освіти та науки Полтавської ОДА Олена Харченко додала, що цей рік в Україні проголошено роком математики.
«Україна з цього предмету за 39 позиціями відстає від європейських країн. Нам з вами треба знайти підходи до учнів, мотивувати їх вчитися, а також підвищувати якість підготовки вчителів», – додала Олена Харенченко.
Директор Полтавського інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського Віталій Зелюк зауважив, що в області проводилося дослідження грамотності викладачів математики. Із 500 освітян, які виконували математичні задачі, 70% не впоралися і завданням. Тому, на його думку, насамперед треба підвищувати фахову підготовку вчителів.
До обговорення рівня математичної грамотності долучилися працівники полтавських вишів, вчителі, громадськість, депутати Полтавської облради. Серед цілей, які включать до програми такі:
Учасники засідання жваво обговорювали тему та пропонували своє бачення подолання математичної безграмотності дітей. Серед запропонованого – використання цифрових технологій у викладанні, епатажна і креативна подача матеріалу, додаткові години для учнів, що відстають, покращення оплати для вчителів за рахунок коштів ОТГ, розвантаження програми, сертифікація вчителів.
Img 8374 Copy
Img 8360 Copy
Img 8362 Copy
Img 8372 Copy
Img 8365 Copy
Img 8376 Copy
Img 8380 Copy
Img 8382 Copy
Підпишіться, щоб отримувати листи.