• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

«Створення комісії із земельних питань – крок для підвищення прозорості діяльності облдержадміністрації», – Євген Греков

06 квітня 2020, 14:35

  • Пресслужба ОДА
6 64

«Створення комісії із земельних питань – крок для підвищення прозорості діяльності облдержадміністрації», – Євген Греков

«Створення комісії із земельних питань – крок для підвищення прозорості діяльності облдержадміністрації», – Євген Греков

 

Відбулося друге засідання комісії із земельних питань. Вона створена при облдержадміністрації на початку березня цього року для сприяння у здійсненні повноважень ОДА в галузі земельних відносин, ефективного використання державного земельного фонду, об’єктивності встановлення строків та розмірів орендної плати під час укладення/продовження договорів оренди, забезпечення захисту економічних та соціальних інтересів держави, громадян і юридичних осіб.

Очолив цей дорадчий орган заступник голови облдержадміністрації Євген Греков.

«Із моменту початку аналізу документів, які надходили до ОДА, пов’язаних із наданням дозволу на розробку технічної документації, її погодженням, укладенням договорів оренди, ми звернули увагу, що робота велася дещо формально. Тобто недоліки у документації, яка подавалася, належним чином не аналізували й облдержадміністрація надавала відповідну згоду, погодження, укладала договори, – розповів Євген Греков. – Це питання ми вирішили, зокрема, шляхом створення окремого відділу в Юридичному департаменті, в якому працюють не тільки юристи, а й землевпорядники, фахівці з досвідом роботи в Держгеокадастрі, тож рівень експертизи документів, наданих матеріалів значно вищий. Аналізуємо ці питання більш кваліфіковано. Щоправда, ми спостерігаємо, що збільшилася кількість відмов за результатами розгляду цих документів, бо частина з них ще по інерції надходять з порушеннями або не в повному обсязі».

Євген Греков розповів, що в ході проведення аудиту роботи облдержадміністрації постало питання підвищення прозорості прийняття рішень у сфері земельних відносин, тому було прийнято рішення створити допоміжний, консультативний, дорадчий орган при ОДА. Ним стала комісія із земельних питань.

«До її складу увійшли фахівці служб, функціонал яких пов’язаний із використанням природних ресурсів. Тут, крім спеціалістів юридичного департаменту, працюють фахівці департаменту екології та природних ресурсів, департаменту будівництва, містобудування і архітектури, департаменту економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій, департаменту фінансів, обласних управлінь Держгеокадастру, лісового та мисливського господарства, регіонального офісу водних ресурсів, Держекоінспекції. Мета роботи комісії – глибоке, фахове опрацювання відповідних матеріалів, – пояснив Євген Греков. – Створення комісії із земельних питань – крок для підвищення прозорості діяльності облдержадміністрації у прийнятті рішень і поліпшення рівня фаховості, здійснення своїх повноважень у сфері моніторингу, контролю за використанням природних ресурсів держави. Облдержадміністрація може більш прозоро і фахово виконувати роботу. Рішення на комісії ухвалюємо колегіально. Звісно, фінальне слово – за керівником – головою облдержадміністрації, але він може спиратися на фахову думку багатьох спеціалістів у цій сфері, які надали певні рекомендації».

Комісія збирається щотижня. Упродовж двох засідань вже було опрацьовано більше 100 матеріалів.

Поділитись

Теги

ОВА

Новина за темою

Студенти ПДАУ відвідали Департамент економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської ОВА
06/04/2020
Роботу Полтавської ОВА відзначили на державному рівні
06/04/2020
На Полтавщині державі повернуто землі лісогосподарського призначення
06/04/2020
10 20

10 20

8 19

8 19

4 153

4 153

2 371

2 371

6 64

6 64

10 20

10 20

8 19

8 19

4 153

4 153

2 371

2 371

Arrow slider next
Arrow slider prev

Останні новини

Більше новин
Місяць цифрової грамотності 2025: як підвищити свої цифрові навички разом із Дія.Освіта Місяць цифрової грамотності 2025: як підвищити свої цифрові навички разом із Дія.Освіта
03/11/2025
На Полтавщині відбулась підсумкова конференція проєкту «З теплом у серці до серця»
03/11/2025
Антон Чубенко взяв участь у форумі «Ветерани. Бізнес. Економіка»
03/11/2025
Фітнес-форум «Адаптивні та інклюзивні»
03/11/2025
Із початку року на Полтавщині відремонтували 600 тис. м² місцевих автодоріг
03/11/2025
Школа студентських ініціатив-2025
03/11/2025
Вчинення нотаріальних дій: що потрібно пам’ятати?
03/11/2025
Актуальні новини європейської інтеграції України та підтримки ЄС
03/11/2025
Експортерів Полтавщини запрошують до участі у вебінарі
03/11/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту