• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Порядок надання соціальної допомоги на дітей фізичним особам – підприємцям на період карантину

05 травня 2020, 14:48

  • Пресслужба ОДА
Covid1926

Порядок надання соціальної допомоги на дітей фізичним особам – підприємцям на період карантину

Порядок надання соціальної допомоги на дітей фізичним особам – підприємцям на період карантину

 

22 квітня Кабінетом Міністрів України прийнято постанову №329 «Деякі питання соціальної підтримки сімей з дітьми» щодо надання додаткових соціальних гарантій на період дії карантину та на один місяць після дати його відміни для фізичних осіб-підприємців, в сім’ях яких виховуються діти віком до 10 років.

Право на отримання допомоги мають фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування та належать до першої і другої групи платників єдиного податку, за умови сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року з дати державної реєстрації як фізичної особи-підприємця.

У якому розмірі призначається допомога?

Допомога призначається з місяця звернення одному з батьків (опікуну), який зареєстрований як фізична особа-підприємець на кожну дитину до досягнення нею 10-річного віку (включно) та виплачується у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого на дітей відповідних вікових груп станом на 1 січня 2020 року, а саме:

- на дітей віком до 6 років – 1779 грн.;

- на дітей віком від 6 до 10 років - 2 218 грн. 

Як оформити допомогу?

Допомога призначається управліннями соціального захисту населення за місцем реєстрації або фактичним місцем проживання фізичної особи-підприємця.

Для призначення допомоги подаються наступні документи:

- заяву за встановленою формою (форма заяви додається);

Звертаємо увагу, що виплата допомоги проводиться лише через банківські установи, тому важливо у заяві зазначити банківські реквізити, на які будуть перераховуватись кошти. Банківський рахунок слід зазначати у форматі IBAN, що містить 29 символів.

- копії свідоцтв про народження кожної дитини віком до 10 років;

- довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу форми ОК -7).

Довідку ОК-7 можна отримати залишивши відповідну заяву у дистанційних скриньках розташованих безпосередньо в приміщеннях територіальних відділів Пенсійного фонду України або отримати через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України з використанням електронного підпису за посиланням https://portal.pfu.gov.ua/;

- копію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземців та особи без громадянства);

- копія рішення про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

Управліннями соціального захисту населення рішення щодо призначення допомоги приймається по кожному зверненню окремо відповідно до норм постанови, перевіряється повнота сплати єдиного соціального внеску за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року з дати державної реєстрації як фізичної особи-підприємця.

Як подати документи?

Документи на призначення допомоги можна подати як в паперовому так і в електронному вигляді.

В паперовому вигляді документи можна направити поштою або залишити їх у дистанційних скриньках розташованих безпосередньо в приміщеннях управлінь соціального захисту населення.

В сільській місцевості та у разі утворення об’єднаної територіальної громади документи подаються через уповноважених осіб сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад.

Для подачі документів в електронному вигляді можливо буде скористатись он-лайн сервісом на порталі Мінсоцполітики з використанням кваліфікованого електронного підпису.

На сьогоднішній день на рівні Мінсоцполітики розробляються відповідні програмні засоби для можливості подачі документів на призначення допомоги в електронному вигляді.

Після реалізації відповідного програмного забезпечення рекомендації щодо порядку подачі заяв в електронному вигляді буде надано додатково в одноденний термін.

Департамент соціального захисту населення ОДА

Поділитись

Теги

соцзахист

Новина за темою

За кошти держсубвенції 8 громад області отримали авто для мобільних бригад
05/05/2020
Чи може дружина військовослужбовця, який перебуває на фронті, звернутися за пільгою від його імені?
05/05/2020
Європейський Парламент ухвалив резолюцію, якою засуджує “геноцидну стратегію” росії за підтримки білорусі, спрямовану на стирання ідентичності українських дітей
05/05/2020

Останні новини

Більше новин
Аграрії Полтавщини вже засіяли майже 510 тис. га зернових і зернобобових культур Аграрії Полтавщини вже засіяли майже 510 тис. га зернових і зернобобових культур
09/05/2025
Рух без бар’єрів: 15 громад отримають до кінця 2025 року оновлені вулиці
09/05/2025
Дайджест культурно-мистецьких подій із 12 по 18 травня
09/05/2025
Грант від ПРООН для проєктів зі зміцнення інституційної спроможності бібліотек – Хабів цифрової освіти
09/05/2025
9 травня виповнюється 135 років від дня народження Кирила Івановича Осьмака
09/05/2025
За кошти держсубвенції 8 громад області отримали авто для мобільних бригад
09/05/2025
До 100-річчя Феодосія Рогового
09/05/2025
У межах регіональної платформи «Діалог влади та бізнесу» бізнесу Полтавщини презентували посібник «Конфедерації роботодавців України»
09/05/2025
Спортсмени з Полтавщини взяли участь у чемпіонаті ФСТ «Динамо» України з легкої атлетики
09/05/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту