22 червня 2020, 19:01
«На Полтавщині є все, щоб розвивати внутрішній туризм», – Мар'яна Олеськів
Наша область має чималий потенціал та всі можливості, щоб розвивати внутрішній туризм.
Про це сказала голова Державного агентства розвитку туризму України Мар'яна Олеськів, перебуваючи в Полтаві.
«Вперше відвідала Полтавщину. Позитивно вражена природою, культурою, колоритними стравами. На Полтавщині є все, щоб розвивати внутрішній туризм. Далі справа за активними людьми. Разом зможемо рухатися до сталого розвитку туризму», – сказала Мар'яна Олеськів.
Вона також зазначила, що туристичний бізнес – один із тих, що найбільше постраждали від карантину. Якщо туристичні потоки відновляться в кінці літа, то збитки галузі становитимуть 60%, якщо ж не відновляться до кінця року, то – 80%. Тому нині важливо врятувати туристичну галузь на літній сезон і промоційно підтримати розвиток внутрішнього туризму.
За словами Мар’яни Олеськів, реалізація ініціативи Президента щодо розвитку внутрішнього туризму «Мандруй Україною», до якої долучилася й Полтавська облдержадміністрація, дасть українцям можливість відкрити для себе нові неймовірні місця для подорожей всередині країни. Проєкт стартував минулої п’ятниці.
«У соцмережах багато людей діляться своїми улюбленими місцями, які варто відвідати друзям. Таким чином ми стимулюватимемо українців допомогти туристичному бізнесу. Завдяки публікаціям бачимо, що цікаво для туристів», – сказала Мар'яна Олеськів.
Крім того, планується створення проморолика про Центральну Україну. Ймовірно, відеоматеріали зніматимуть на Полтавщині. У межах престуру журналісти відвідають найпривабливіші туристичні об’єкти області та згодом зможуть розповісти про них телеглядачам усієї країни. Подібний ролик зняли про Херсонщину.
Наступним етапом розвитку внутрішнього туризму стане розвиток «туристичних магнітів» у кожному регіоні.
«Туристичний атлас Полтавщини» презентувала заступник голови облдержадміністрації Катерина Рижеченко.
«Головне – показати українцям, що можна подорожувати з комфортом своєю країною. Ми зосередилися на 25 «основних магнітах», які об’єднали в напрямки туризму. Полтавщина дуже різноманітна. Тож визначили кілька сфер, на які може звернути увагу турист. Це фестивально-подієвий, релігійний, археологічний, пізнавальний, оздоровчий, активний і промисловий туризм», – сказала Катерина Рижеченко.
Також ці 25 локацій об’єднали у топ-5 туристичних маршрутів. Їх розділили за тривалістю – 1, 3, 5 днів.
Цього року також почали працювати над створенням єдиного інформаційно-туристичного центру. В Полтавській області встановлять 15 сенсорних екранів, зокрема і на вокзалах. У них міститиметься інформація не лише про туристичні об’єкти. За їх допомогою можна буде замовити квитки та трансфер.
«Не можна говорити про обмеження лише цими маршрутами. Однак обираючи їх, враховували інфраструктуру, наявність доріг, можливість похарчуватися та приваливість для фотосесій. Перелік місць не вичерпний, але повинна бути доступна інфраструктура. Це гарні дороги, наявність інтернету, заправок тощо», – сказала Катерина Рижеченко.
Як розповів народний депутат України Дмитро Нальотов, згідно з соціологічним опитуванням основна вікова категорія туристів Полтави – молодь від 24 до 35 років. У середньому один турист витрачає щодня приблизно 1-2 тисячі гривень. Переважно Полтавська область приймає туристів із Харкова, Києва, Дніпра.
Також народний депутат презентував кілька проєктів, зокрема створення веловулиці, зміну формату екскурсій у Державному історико-культурному заповіднику «Поле Полтавської битви», створення музею-села під відкритим небом.
«Вважаю, що в нашому регіоні має бути чимало національних родзинок. Мова йде про розпис будинків, колодязів українським, а саме полтавським орнаментом. Також у нас багато національних страв – це й галушки, каші, крупці, приготовані за спеціальними маловідомими рецептами. Впевнений, що туристів зацікавить такий напрямок», – сказав Дмитро Нальотов.
Він висловив думку про те, що розвиток туристичної галузі, інвестиції, залучення фінансів у цю сферу з місцевого та державного бюджетів, а також міжнародних фондів та грантів забезпечать значні находження. А тим самим для населених пунктів – нові робочі місця, динаміку та рентабельність. 6-7 нових туристів створюють одне робоче місце.
Підпишіться, щоб отримувати листи.