17 липня 2020, 10:35
Голова Укравтодору та заступник керівника Офісу президента ознайомилися з будівництвом нової «бетонки» на Полтавщині
Голова облдержадміністрації Олег Синєгубов, заступник керівника Офісу президента Кирило Тимошенко, голова Укравтодору Олександр Кубраков та начальник Служби автомобільних доріг у Полтавській області Іван Краповницький ознайомилися з перебігом будівництва першої бетонної дороги в Україні Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, яка споруджується в межах програми Президента України «Велике будівництво».
Оглянули, як тривають нічні роботи на ділянках траси в межах Кобеляцького району, мосту через Ворсклу та на межі з Дніпропетровською областю. Дорога має статус національної.
«Ця дорога зв’язує між собою по найкоротшій відстані міста Дніпро з Полтавою та Києвом. Якщо раніше навіть з міста Кременчука їхали фури на Київ, вони їхали спочатку через Полтаву. А наразі вони фактично зрізають 50% шляху. Це соціально та економічно важлива артерія Полтавщини. Автошлях дозволить розвантажити ті траси, які є в регіоні. Дорогу будують практично з нуля. Ми тісно співпрацюємо з органами місцевого самоврядування та центральними органами влади. Спільними зусиллями об’єкт збуде здано в кінці 2020 року», – сказав голова облдержадміністрації Олег Синєгубов.
Дорога проходитиме від Решетилівки до межі з Дніпропетровською областю. Протяжність шляху, що будується в Полтавській області, – 80 кілометрів. Це буде одна з перших «бетонок», збудованих в Україні за останні десятиріччя. Автотрасу планують розширити до чотирьох смуг. Загалом товщина дорожнього одягу нової дороги буде майже 1 метр.
Олександр Кубраков зауважив, що роботи тривають за планом.
«Полтавська область для нас одна з ключових. Цього року в межах програми «Велике будівництво» реалізовуємо два великі проєкти на Полтавщині. Траса Н-31 будується цілодобово, й по Полтавщині не бачимо ризиків, щоб ввести в експлуатацію її цього року. Другий об’єкт – траса М-03 Київ – Харків у межах Полтави. Там також ведуться активні роботи і вже в серпні цей довгобуд введемо в експлуатацію», – сказав Олександр Кубраков.
«Траса Н-31 – один із наймасштабніших проєктів будівництва цього року. Ми побачили, що роботи тривають і вдень, і вночі. Це перший в Україні проєкт за часи незалежності, де будують дорогу з нуля, в полі. Були на цій ділянці кілька місяців тому й бачимо значні зрушення», – сказав заступник керівника Офісу президента Кирило Тимошенко.
Як розповів Іван Краповницький, особливість дороги в тому, що вона більш витривала, стійка до різних видів навантажень та кліматичних змін. Гарантія її використання – більше 10 років.
«На дорозі буде збудовано 4 мости. Перспектива інтенсивності руху – понад 10 тисяч авто за добу. Ширина проїзної частини – 2×7,50м. За останні десятки років такі дороги в Україні не будувалися. При існуючому трафіку між Дніпром та Києвом виникла потреба саме в такій дорозі», – сказав Іван Краповницький.
Перші ідеї щодо будівництва дороги обговорювалися ще за часів підготовки України до Євро-2012, а фактичні роботи почалися у 2017. За цей час було побудовано близько 15 км дороги. За 2020 буде побудовано більше 100 км нової дороги.
Наразі вже збудовано 20 км автошляху (2 проїзди по 2 смуги), по яких рухається транспорт. На решті протяжності тривають активні ремонтні та будівельні роботи.
«Складність об’єкта в тому, що працюємо з великими об’ємами землі близько 1 млн 100 кубів. Утворюється високі насипи до 12 м. Застосовують нові технології, а саме армування насипів земляного полотна за допомогою решітки. Опорна стінка – 12 метрів, яка складається з окремих блоків, близько 90 тисяч штук. Працюємо у дві зміни», – розповів керівник проєкту Олександр Валуйкін.
Загальна вартість будівництва на 2020 рік – 13 млрд 568 млн грн.
Виконано станом на 1 липня – 4 млрд 473 млн грн.
Підпишіться, щоб отримувати листи.