• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Підприємці: відповідальність за себе і за найманих працівників

27 липня 2020, 14:00

  • Пресслужба ОДА
Pens 0

Підприємці: відповідальність за себе і за найманих працівників

Підприємці: відповідальність за себе і за найманих працівників

 

Найбільше проблемних питань щодо легалізації заробітної плати виникає у суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб. Часто трапляється, що підприємець, частково приховуючи виручку від реалізації товарів, робіт, послуг, виплачує доходи найманим працівникам, які не обліковані в бухгалтерських документах, а також використовує працю найманих працівників, офіційно не зареєстрованих як наймані особи. Найнижчий рівень заробітної плати та недотримання керівниками мінімальних гарантій щодо оплати праці спостерігається в таких галузях, як сільське господарство, торгівля та будівництво.

Відповідно до чинного пенсійного законодавства встановлена пряма залежність розмірів пенсій від страхового стажу та заробітку, з якого фактично сплачені страхові внески до Пенсійного фонду. Тобто до страхового стажу при виході на пенсію зараховуються лише ті періоди, за які повністю сплачені страхові внески із заробітної плати у сумі не меншій мінімального страхового внеску. Трапляються ситуації, коли людям за рік роботи зараховується менше місяця страхового стажу. А низька заробітна плата дає низький коефіцієнт заробітку, який враховується при обчисленні пенсії. Якщо з якихось причин роботодавець не сплачує внески на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за своїх найманих працівників (причиною може бути і виплата заробітної плати в “конвертах” без сплати страхових внесків, і нарощування заборгованості як з виплати заробітної плати, так і зі сплати страхових внесків), то періоди, за які не сплачені внески, “випадають” із страхового стажу найманого працівника та не включаються в заробіток для розрахунку розміру пенсії.

Тож просимо осіб, які мають намір працевлаштуватися або вже працевлаштовані у приватних підприємців, вимагати від них укладання трудової угоди! І навіть, коли вам надали таку трудову угоду, запитайте, чи зареєстрували вас у Пенсійному фонді та чи перераховують за вас єдиний  внесок.

А керівникам нагадуємо, що найвищим проявом вашого професіоналізму буде діяльність у правовому полі! Належне оформлення трудових відносин з найманими працівниками  –  це запорука продуктивної праці та сталого бізнесу.

Нагадуємо, що контролювати свого роботодавця, перевіряти розмір своєї офіційної заробітної плати, сплату страхових внесків, період загального страхового стажу та отримувати багато іншої корисної інформації з соціального і пенсійного забезпечення можна дистанційно – через вебпортал Пенсійного фонду (http://portal.pfu.gov.ua).

Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області

 

 

Поділитись

Теги

працевлаштування

Новина за темою

655 людей на Полтавщині з початку року отримали ваучери на навчання, – Володимир Когут
27/07/2020
100 учасників бойових дій і ветеранів з інвалідністю на Полтавщині опановують новий фах завдяки профнавчанню
27/07/2020
Триває подача заявок від ветеранів та ветеранок для участі у проєкті з залучення у сферу транспорту та логістики!
27/07/2020

Останні новини

Більше новин
Працюємо з Америкою, щоб усе ж таки Україна могла отримати необхідну кількість систем «Петріот» – звернення Президента Працюємо з Америкою, щоб усе ж таки Україна могла отримати необхідну кількість систем «Петріот» – звернення Президента
20/10/2025
Причини отруєння чадним газом
20/10/2025
Полтавщина підписала меморандум про співпрацю з графством Саффолк
20/10/2025
Щодо презумпції авторства у справах про захист авторських прав
20/10/2025
Раннє втручання: досвід Полтавщини представлено на Всеукраїнському форумі
20/10/2025
Оновлено порядок функціонування інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду (контролю), внесення відомостей до неї та строки розміщення цих відомостей
20/10/2025
Агровиробників Полтавщини запрошують на AgroCarbon Summit 2025
20/10/2025
Знання – це сила та безпека!
20/10/2025
Захист прав дітей у складних життєвих обставинах: акцент на міжвідомчій співпраці та підтримці родин
20/10/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту