• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Олег Немчінов: Відновлення конкурсів на посади державної служби та реформа оплати праці є пріоритетними завданнями реформи держуправління

24 листопада 2020, 08:39

  • Пресслужба ОДА
24.11.20 1

Олег Немчінов: Відновлення конкурсів на посади державної служби та реформа оплати праці є пріоритетними завданнями реформи держуправління

Олег Немчінов: Відновлення конкурсів на посади державної служби та реформа оплати праці є пріоритетними завданнями реформи держуправління

 

23 листопада під головуванням Міністра Кабінету Міністрів України Олега Немчінова відбулося онлайн-засідання XX Координаційної ради з питань реформування державного управління.

Разом із представниками міністерств, Парламенту, державних агентств, громадських організацій та Представництва ЄС в Україні обговорили ряд важливих для реалізації реформи питань:

• законодавче забезпечення державної служби, зокрема відновлення конкурсів у безпечному режимі на посади державної служби, скасування статті щодо політичних звільнень, необхідність прийняття змін до Закону України «Про державну службу» в частині класифікації посад і оплати праці, а також урядового законопроекту про адміністративну процедуру;

• реформу у сфері «Адміністративні процедури, адміністративні послуги та електронне урядування» в рамках реалізації Стратегії реформування державного управління України на період до 2021 року, що передбачає:

- запровадження загальної адміністративної процедури;

- децентралізацію адміністративних послуг із реєстрації актів цивільного стану, бізнесу та нерухомості;

- децентралізацію адміністративних послуг із реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія;

- децентралізацію адміністративних послуг із реєстрації земельних ділянок;

- децентралізацію адміністративних послуг соціального характеру (у тому числі пенсійного забезпечення);

- функціонування центрів надання адміністративних послуг;

- спрощення процедур надання адміністративних послуг, а також впровадження електронних послуг;

- функціонування системи електронної взаємодії, підключення до неї реєстрів, а також системи електронної ідентифікації та системи для електронних договорів;

• виконання індикаторів, необхідних для отримання бюджетної підтримки ЄС за результатами 2020 року, зокрема маємо позитивний результат із сервісом «єМалятко», що інтегрував 9 послуг і вже повноцінно функціонує, з підключенням основних реєстрів обміну даних до системи «ТРЕМБІТА», триває робота над впровадженням інформаційної системи управління персоналом на держслужбі HRMIS, плануємо прийняття нового Регламенту Кабміну, що відповідає рекомендаціям OECD/SIGMA.

• підготовка пріоритетів реформи до 2025 року.

«Цей рік – останній для бюджетної підтримки ЄС. Тому у співпраці з ЄС стоїть питання не лише виконання індикаторів і отримання бюджетної підтримки за результатами цього року, але й планування нової програми бюджетної підтримки. Завтра ми проведемо політичний діалог на високому рівні з Європейським Союзом. Ми зацікавлені у продовженні співпраці з ЄС. Саме тому дуже важливе законодавче забезпечення державної служби, зокрема відновлення конкурсів на посади державної служби, скасування статті щодо політичних звільнень», – зазначив Олег Немчінов.

За його словами, розпочато підготовку нової Стратегії реформування державного управління до 2025 року. Під час заходу було обговорено перші аналітичні та експертні напрацювання за основними напрямами Стратегії. Попереду важливий діалог із колегами з Парламенту. Адже реформа державного управління є однією з пріоритетних для України, від неї залежить спроможність державного апарату здійснювати всі необхідні зміни та сприяти розвитку держави. Роботу над підготовкою Стратегії буде завершено до середини 2021 року.

Урядовий портал

Поділитись

Теги

ОВА

Новина за темою

Студенти ПДАУ відвідали Департамент економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій Полтавської ОВА
24/11/2020
Роботу Полтавської ОВА відзначили на державному рівні
24/11/2020
На Полтавщині державі повернуто землі лісогосподарського призначення
24/11/2020

Останні новини

Більше новин
Хорольський агропромисловий фаховий коледж отримав сучасну агротехніку Хорольський агропромисловий фаховий коледж отримав сучасну агротехніку
19/12/2025
Брифінг щодо поточної ситуації в електромережах Полтавщини
19/12/2025
Ментальне здоров’я – у кожній сфері життя: перша леді підбила підсумки впровадження «Ти як?» у цьому році
19/12/2025
Громадам Полтавщини передали вісім нових шкільних автобусів
19/12/2025
Володимир Зеленський провів зустріч із Каролем Навроцьким у Варшаві
19/12/2025
На Полтавщині привітали працівників Пенсійного фонду з 35-ю річницею ПФУ
19/12/2025
Відбулась звітна конференція Обласної асоціації фермерів і приватних землевласників
19/12/2025
Депутати постійної комісії погодили проєкт програми підтримки Захисників і їхніх родин на 2026–2030 роки
19/12/2025
Володимир Когут відвідав учасників третього ретриту у межах проєкту «Сила двох»
19/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту