• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Мін’юст та Мінцифри запроваджує шеринг цифрових документів для органів ДРАЦС

08 вересня 2022, 12:57

  • Пресслужба ОДА
Original 11 (1)

Мін’юст та Мінцифри запроваджує шеринг цифрових документів для органів ДРАЦС

Мін’юст та Мінцифри запроваджує шеринг цифрових документів для органів ДРАЦС

 

Ми продовжуємо працювати над впровадженням інноваційних сервісів для забезпечення комфорту громадян під час отримання адміністративних послуг.

Міністерство юстиції України спільно з Міністерством цифрової трансформації України запроваджують новий функціонал — шеринг цифрових документів у Дії для органів державної реєстрації актів цивільного стану. Відтепер в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян запроваджена інформаційна взаємодія між Міністерством юстиції та Міністерством цифрової трансформації щодо перевірки е-паспорта та е-паспорта для виїзду за кордон з можливістю отримання їх електронних копій.

Громадяни, відвідуючи органи державної реєстрації актів цивільного стану під час замовлення та отримання адміністративних послуг, можуть пред’явити електронний паспорт у застосунку Дія та поділитися цифровою копією документа.

«Ми впевнені, що шеринг збереже час відвідувачам та спростить процедуру надання зайвих папірців. Тепер не потрібно хвилюватись, якщо ви забули документ дома чи по дорозі до органів державної реєстрації актів цивільного стану, шукати, де зробити ксерокопію паперового документа. Застосунок Дія надає можливість ділитися копіями цифрових документів, а також перевіряти їх дійсність у декілька кліків. Просто, зручно та без паперових примірників або їхніх копій. Інтеграція з Дією робить процеси зручнішими», — зазначив заступник Міністра юстиції України Сергій Орлов.

Щоб відвідувачам поділитися копією е-паспорта, необхідно:

  • відкрити паспорт у застосунку Дія;

  • натиснути на нього та обрати штрихкод;

  • надати штрихкод працівнику ДРАЦС для зчитування;

  • підтвердити запит на передачу даних у застосунку Дія.

Цифрова копія паспорта з е-підписом Дії передається до сервісу органів державної реєстрації актів цивільного стану. Завдяки шерингу виконуються відразу дві функції: підтвердження особи та передача копій електронних документів реєстратору.

Переваги шерингу е-паспорта:

  • копія документа передається одразу до інформаційної системи, тому працівнику державного органу не потрібно вручну вносити інформацію з наданих документів. Це скорочує час обслуговування та виключає внесення помилки;

  • копія документа передається лише після запиту реєстратора та відповідного підтвердження з боку відвідувача;

  • копія документа, яка передається, містить мітку часу та інформацію про отримувача копії, кому й коли вона була надана;

  • копія документа вже підписана КЕПом Дії.

Щоб скористатися послугою шерингу, необхідно оновити Дію до останньої версії.

Урядовий портал.

Поділитись

Теги

уряд

Новина за темою

«Програму дій Уряду будуємо на безпеці, гідності, відбудові та розвитку економіки», — Олексій Кулеба
08/09/2022
Соціальна політика має бути спрямована на інвестування в майбутнє людини, – Денис Улютін
08/09/2022
Президент доручив уряду спростити перетин кордону для молоді й умови вступу до закладів вищої освіти, а також збільшити розмір стипендій з наступного року
08/09/2022

Останні новини

Більше новин
Спортсмени з Полтавщини завоювали три медалі на чемпіонаті світу з армреслінгу Спортсмени з Полтавщини завоювали три медалі на чемпіонаті світу з армреслінгу
17/09/2025
Всеукраїнський конкурс творчих робіт серед молоді 2025
17/09/2025
Читання замість обіймів
17/09/2025
Корисні новини для експортерів Полтавщини, які зацікавлені у виході на ринок Республіки Казахстан
17/09/2025
У закладах освіти Полтавщини посилюють просвітницьку роботу з протидії торгівлі людьми
17/09/2025
Президент України вручив рятувальникам Полтавщини державні нагороди
17/09/2025
На Полтавщині відзначили День рятівника
17/09/2025
Полтавському державному аграрному університету – 105 років!
17/09/2025
Відкрито реєстрацію на навчальний курс з фінансової грамотності для жінок «Розраховую на себе»
17/09/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту