• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Листуватися з податковими органами можна через Електронний кабінет платника податків

03 серпня 2023, 14:09

  • Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
Ел. Кабінет

Порядок листування платників податків та контролюючих органів врегульовано статтею 42 Податкового кодексу України. Відповідно 42.4 статті 42 Податкового кодексу України платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

Платники податків, які бажають отримувати документи від контролюючого органу через Електронний кабінет повинні подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет (форма J/F1391602). Після чого листування контролюючих органів з платниками податків, здійснюється засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом надсилання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет.

Документ, надісланий контролюючим органом в Електронний кабінет, вважається врученим платнику податків, якщо він сформований з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» та є доступним в Електронному кабінеті.

Датою вручення платнику податків документа є дата, зазначена у квитанції про доставку у текстовому форматі, що відправляється з Електронного кабінету автоматично та свідчить про дату та час доставки документа платнику податків. У разі якщо доставка документа відбулася після 18 години, датою вручення документа платнику податків вважається наступний робочий день. Якщо доставка відбулася у вихідний чи святковий день, датою вручення документа платнику податків вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

У разі, якщо платник податків бажає припинити отримувати документи через Електронний кабінет, він має право один раз протягом року надіслати контролюючому органу через Електронний кабінет відповідну заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет (форма J/F1391702). Датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет є дата, зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документи через Електронний кабінет.

За відсутності заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет або надходження від платника заяви про відмову отримувати документи через Електронний кабінет, листування з платником податків здійснюється шляхом надсилання листів засобами поштового зв’язку за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків або особисто вручаються платнику податків (його представнику).

Відділ інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Полтавській області

Поділитись

Теги

економіка

Новина за темою

Гранти для розвитку бізнесу: з початку року 196 підприємців із Полтавщини отримали фінансування
03/08/2023
Добірка актуальних новин у сфері європейської інтеграції від Офісу Віце-премʼєр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України
03/08/2023
Переробна промисловість отримує нові можливості для відновлення
03/08/2023

Останні новини

Більше новин
У світі водного транспорту – пізнавальне заняття для малечі в бібліотеці У світі водного транспорту – пізнавальне заняття для малечі в бібліотеці
09/07/2025
«Посвіт пам’яті» – проєкт вшанування загиблих медиків
09/07/2025
Послуга «Муніципальна няня»
09/07/2025
Важливо, щоб відзначення наших воїнів відбувалося швидше й більш ґрунтовно. Звернення 8.07.2025
08/07/2025
На Полтавщині відбувся Польовий Форум із питань органічного виробництва
08/07/2025
Бібліотекарі ПОУНБ імені І. П. Котляревського проводять літні активності для дітей
08/07/2025
Полтавська ОВА взяла участь у засіданні Урядового комітету з питань освіти
08/07/2025
У Полтаві відбудеться документальна вистава «Жінка-фенікс»
08/07/2025
Відбудеться презентація VR-фільму «Архів тиші»
08/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту