• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги робить процедуру ввезення без корупції та зловживань

23 лютого 2024, 13:14

  • Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
  • Департамент соціального захисту населення
2302 Гуманіт

З 1 грудня минулого року запрацювала Автоматизована система реєстрації гуманітарної допомоги. Ключова мета такого інструменту – зробити процедуру ввезення та обліку гуманітарки зручнішою та прозорішою. Простими словами: без паперів, корупції та зловживань.

Разом з тим, до 1 квітня 2024 року ще діє перехідний період. Він передбачає, що отримувачі гуманітарної допомоги (фонди, громадській організації та інші установи) можуть обирати один із двох варіантів завезення та обліку гуманітарної допомоги – паперовий або цифровий.

З 1 квітня лишиться лише один доступний механізм – виключно цифровий. За час запуску цифрової системи https://good.gov.ua/ до офіційного Реєстру отримувачів гуманітарної допомоги приєдналось більше ніж 5,5 тисяч отримувачів. Загалом в Реєстрі вже понад 7 тисяч отримувачів. Це означає, що всі ці організації можуть легально завозити гуманітарну допомогу. За час від запуску цифрового механізму у системі було сформовано майже 8 тисяч декларацій та близько 11,5 тисяч даних про вантажі. Щоб нові правила з 1 квітня не стали неочікуваністю, отримувачі могли легко завезти допомогу, а українці її отримали, нагадуємо як користуватись цифровою платформою.

1. Перейдіть на сайт https://good.gov.ua/.

2. Якщо вас не має в Реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги, зареєструйтесь за допомогою КЕП та підтвердіть дані про організацію. Це займає кілька хвилин. Детальніше у відео.

3. Заповніть дані про вантажі та декларацію в системі. Інструкція за посиланням.

4. Отримайте унікальний код гуманітарної допомоги.

5. Сформуйте Декларацію в системі.

6. Назвіть цей код під час митного оформлення на кордоні.

7. Розподіліть вантаж.

8. Якщо є розбіжності між декларацією та фактично отриманим товарами – заповніть в системі інвентаризаційний опис. Інформацію про те, як оформити інвентаризаційний опис дивіться у відео.

9. Подайте автоматичний звіт про цільове використання гуманітарної допомоги в цифровій системі. Що дані з декларації або інвентаризаційного опису будуть підтягуватися в звіт автоматично.

10. У випадку якщо були допущені помилки при поданні інвентаризаційного опису чи звіту, користувач до кінця місяця в якому було подано інвентаризаційний опис або звіт, може подати уточнюючий звіт або інвентаризаційний опис.

Детальну інструкцію з користування системою можна знайти за посиланням . Також за посиланням можна знайти відповіді на запитання , які найчастіше виникали під час запровадження нових правил. Маєте запитання щодо реєстрації та користування в Автоматизованій системі реєстрації гуманітарної допомоги? Звертайтесь до контакт-центру ДП "ІОЦ Мінсоцполітики України" за номером (044)-494-19-10 або за електронною поштою [email protected].

Поділитись

Теги

соцзахист

Новина за темою

Всеукраїнська Асоціація об'єднаних територіальних громад оголошує конкурс тергромад
23/02/2024
Області будинки інтернати долучились до World Cleanup Day
23/02/2024
Переклад жестовою мовою: в яких громадах області доступна ця соціальна послуга?
23/02/2024

Останні новини

Більше новин
У Полтавській ОВА провели зустріч з делегацією шведської програми Polaris У Полтавській ОВА провели зустріч з делегацією шведської програми Polaris
09/09/2025
Актуальні новини у сфері євроінтеграції від Офісу Віце-премʼєр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції
09/09/2025
Синоптики попередили про грози
09/09/2025
А ти як прокрастинуєш?
09/09/2025
Антон Чубенко проінспектував реалізацію проєкту «Рух без бар’єрів» в Опішнянській громаді
09/09/2025
Відбулася презентація наукового видання «Петро Ротач – енциклопедист, письменник, краєзнавець (1925–2007)»
09/09/2025
На Полтавщині аграрії завершили сівбу озимого ріпаку
09/09/2025
9 вересня – 256 років з дня народження Івана Котляревського
09/09/2025
Антон Чубенко провів зустріч зі студентами Гадяцького фахового коледжу культури і мистецтв ім. І.П. Котляревського
09/09/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту