21 березня 2024, 08:38
Зараз вона плідно працює вчителем фізики у Полтавському навчально-виховному комплексі (ЗНЗ-ДНЗ) № 16. На розсуд журі обласного етапу конкурсу «Учитель року» вона представила креативний підхід до ідеї інтеграції фізичних знань з іншими предметами, застосувавши ефективні технології і методи навчання. Її творчі знахідки принесли перемогу!
Теперішня воєнна ситуація в країні та післявоєнна відбудова потребуватимуть великої кількості інженерів та науковців. Однак фіналістка переконана: яку б професію не обрали її майбутні випускники – професійні військові, медики, будівельники та проєктувальники, архітектори, дизайнери, маляри, штукатури, будівельники мостів і доріг, логісти, фахівці з енергетики, зокрема для роботи з альтернативними джерелами енергії, викладачі й учителі, – усі вони тією чи іншою мірою пов’язані з фізикою. Тож сучасним вчителям потрібно зацікавити, умотивувати учнів до вивчення цього предмета, навчити їх учитися впродовж життя, щоб у майбутньому вони були конкурентоспроможними й успішними фахівцями на ринку праці.
Саме тому чільне місце в системі роботи Людмили Мироненко займають сучасні інформаційно- комунікаційні технології та проблемне навчання. На уроках вона пропонує учням розв’язувати проблемні ситуації, виконувати диференційовані вправи, вирішувати якісні та прикладні задачі, вчить розв’язувати задачі різними способами. А ще неабияк мотивують дітей до вивчення фізики створення вчителькою позитивного мікроклімату у класі, її педагогічний такт і педагогічна майстерність.
Для стимулювання пізнавальної активності учнів Людмила Мироненко широко використовує методи «Я – дослідник» та «Я – науковець». Метод «Я – дослідник» передбачає проведення учнями вдома під керівництвом учителя фізичного експерименту, який вони мають записати на відео чи продемонструвати на уроці. Це допомагає дітям зробити перший крок до розуміння фізичного явища чи закону, підготуватися до фізичної олімпіади, зрозуміти сутність та корисність у житті певного фізичного явища чи закону. Демонстрації не потребують дорогого обладнання – це насамперед предмети побуту і підручні матеріали. Але деякі учні Людмили Мироненко для проведення експерименту використовують саморобні прилади. Метод «Я – науковець» – це виконання дітьми під керівництвом учителя одного з проєктів: дослідницького, творчого, інформаційного, практичного чи ігрового. Такі проєкти учні охоче презентують на різних конкурсах.
Приємно відзначити, що діти, яких навчає Людмила Мироненко, є призерами міського, обласного етапів Всеукраїнських олімпіад із фізики; займають призові місця Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України в секції «Фізика і астрономія», перемагають в обласному конкурсі з астрономії «Перлини зоряного неба», а учні 7–11 класів щороку успішно долучаються до всеукраїнського учнівського фізичного конкурсу «Левеня».
Підпишіться, щоб отримувати листи.