Основною актуальною темою залишалася сфера соціального захисту населення. Майже третиною заявників порушувалися питання надання матеріальної та гуманітарної допомоги, призначення та виплати державних соціальних допомог. Найбільш активними були їх отримувачі з Полтавського та Кременчуцького районів.
Житлово-комунальна тематика, також, залишається серед лідерів – було зафіксовано близько 40 таких звернень. Проте, більшість з цих питань уже не стосувалися відновлення роботи ліфтів у Полтаві, а охоплювали проблематику інших населених пунктів. Продовжують надходити і прохання про вирішення проблемних питань у сфері земельних відносин, благоустрою міст, ремонту доріг в області тощо.
Найбільш активними протягом тижня були мешканці Полтави, Кременчука, Миргорода, Лубен, Заводської, Карлівської, Решетилівської, Новоселівської громад.
Із 236 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг майже 300 громадян отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно з урахуванням поступового відновлення роботи ліфтів у Полтаві.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727. Лінії працюють цілодобово.
Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.
Підпишіться, щоб отримувати листи.