03 квітня 2024, 19:18
«Аналізували дотримання законодавчих вимог і ціновий спектр. Податківці звернули увагу на різницю вартості послуг між двома комунальними підприємствами громади, – розповів Філіп Пронін. – Наприклад, за покіс узбіч ціна різниться втричі, а за прибирання газону після покосу та опалого листя – у вісімдесят разів».
Крім того, акцентували, що КП має зареєструватися як платник ПДВ.
Аудитори додали, що замовнику варто посилити контроль за дотриманням умов договору. Щоб в актах виконаних робіт вносили достовірні дані й не було випадків незаконних витрат бюджетних коштів.
«Прозорість та відкритість – аксіома роботи на всіх рівнях», – підкреслив Філіп Пронін.
Підпишіться, щоб отримувати листи.