Основною актуальною темою залишалася сфера соціального захисту населення. Кожне третє звернення стосувалося питання продовження виплати державної допомоги для ВПО. Також, зверталися отримувачі інших соцвиплат щодо їх перепризначення та затримки з розглядом пакету документів. Фіксувалася й активність заявників щодо надання їм гуманітарної та матеріальної допомоги від громад, в яких вони мешкають – більше 10 заяв.
Майже кожне четверте звернення містило питання житлово-комунальної тематики. Насамперед, щодо незадовільної роботи ліфтів у Полтаві, обслуговування та ремонту будинків в містах області, оплати та перерахунку за комунальні послуги, такі як електро- та газопостачання.
Не втрачали своєї актуальності й напрями у сфері декомунізації, насамперед, в Полтаві й Кременчуці, благоустрою населених пунктів та охорони здоров’я.
Найбільш активними були мешканці Полтави, Кременчука, Горішньоплавнівської, Лубенської та Миргородської громад.
Із 249 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг 273 заявники отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.
Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.
Підпишіться, щоб отримувати листи.