• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

16 травня 2024, 10:21

  • Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
  • Апарат
Телефон (2)

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано майже 200 дзвінків, зокрема кожний третій від внутрішньо переміщених осіб.

Питання соціального захисту населення все ще утримують першість, але інтенсивність надходження таких звернень продовжує зменшуватися. Цього тижня близько 40 заяв стосувалися продовження виплати державної допомоги для ВПО. Отримувачі інших соціальних призначень зверталися у 20 випадках.

Кожне шосте звернення містило питання житлово-комунального господарства. З проблемами незадовільної роботи ліфтів у Полтаві звернулося близько 10 мешканців багатоквартирних житлових будинків. Натомість, через проведення аварійних робіт на колекторі почастішали нарікання на обмеження в послузі централізованого холодного водопостачання в обласному центрі.

Актуальними залишаються окремі проблемні моменти у сфері благоустрою населених пунктів, декомунізації та охорони здоров’я.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької,  Миргородської, Білицької громад.

Із 207 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг 176 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.

Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.

Поділитись

Теги

колцентр
соцзахист

Новина за темою

Із початку року фахівці контакт-центру Полтавської ОВА опрацювали понад 3,3 тис. звернень
16/05/2024
За чотири місяці 2025 року до обласного контактного центру надійшло понад 2,7 тис. звернень
16/05/2024
Контакт-центр Полтавській ОВА опрацював понад 2,7 тис. звернень
16/05/2024

Останні новини

Більше новин
Новий випуск Дайджесту новин «Всеукраїнська програма ментального здоров'я «Ти як?» Новий випуск Дайджесту новин «Всеукраїнська програма ментального здоров'я «Ти як?»
11/07/2025
Працюємо зараз із партнерами над новим постачанням, над більшим виробництвом зброї в Україні та забезпеченням нашої армії – звернення Президента
11/07/2025
Синоптики попередили про грози
11/07/2025
Володимир Когут підписав меморандум з однією із частин Військово-Морських Сил ЗСУ
11/07/2025
Робоча група «Прозорість і підзвітність» провела аналіз закупівель щодо ремонту їдалень і харчоблоків у Полтавській громаді
11/07/2025
Вживання якісної питної води – запорука здоров’я
11/07/2025
Виплати, які з 1 липня здійснює Пенсійний фонд України
11/07/2025
Вводяться сезонні обмеження руху для великовагового транспорту за умови підвищення температури понад +28°
11/07/2025
В Україні масштабується послуга раннього втручання - рішення Уряду
11/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту