23 травня 2024, 13:26
Для участі у конкурсі зареєструвалося 22 команди і 3 особисті учасники із 17 областей України: Волинська область – 2 команди; Донецька область – 1 команда; Дніпропетровська область – 2 команди та 1 учасник в особистому заліку (домашнє завдання); Житомирська область – 2 команди; Закарпатська область – 1 команда; Івано-Франківська область – 1 команда; місто Київ – 1 команда; Кіровоградська область – 1 команда; Львівська область – 1 команда; Одеська область – 1 команда; Полтавська область – 2 команди; Сумська область – 1 команда; Тернопільська область – 1 команда; Черкаська область – 1 команда; Чернівецька область – 1 команда і 1 учасник в особистому заліку (теоретичний залік та конструкторське завдання); Чернігівська область – 1 команда і 1 учасник в особистому заліку (теоретичний залік та конструкторське завдання); Хмельницька область – 2 команди.
Усього в заході взяв участь 71 учасник, із них 47 – у теоретичному заліку, творчому, конструкторському і технічному завданні та 24 – у домашньому (проєктному) завданні.
У Всеукраїнському конкурсі взяли участь 26 закладів позашкільної освіти. Від Полтавщини – Полтавський міський центр позашкільної освіти Полтавської міської ради; Комунальний заклад «Карлівський міський центр позашкільної освіти» Карлівської міської ради; Козельщинський Будинок дитячої та юнацької творчості Козельщинської селищної ради (Полтавська область).
У перший і другий дні змагань 13-14 травня тривав теоретичний залік за участі 23 юних техніків. Відповідно до знань, умінь і навиків вихованців, визначених у програмі гурткової роботи з початкового технічного моделювання, для учасників теоретичного заліку було запропоновано 10 запитань і завдань. Під час усного опитування члени журі за розробленим індивідуальним графіком підключень з’ясовували, у кого із юних техніків України краще сформована пізнавальна компетентність. Результати: 1 місць – 3; 2 місць – 4; 3 місць – 5.
15 травня відбувся наступний етап Конкурсу – Конструкторське завдання, зміст якого полягає у створенні власного проєкту моделі вантажного транспорту майбутнього. По завершенню конструювання з деталей Lego-конструктора учасники коротко презентували свою модель. Результати: 1 місць – 4; 2 місць – 2; 3 місць – 4.
16 травня проведено черговий етап конкурсу – Творче завдання. Це один із улюблених етапів для учасників Конкурсу. За дві години із розгорток геометричних тіл діти придумали, виготовили і оздобили проєкт пасажирського транспорту майбутнього. Результати:1 місць – 2; 2 місць – 3; 3 місць – 7.
17 травня – четвертий етап конкурсу – Технічне завдання. Відповідно до програми змагань учасники молодшої (6–8 років) і старшої (9–10 років) вікових груп виготовляли із паперу за наданими журі розгортками технічні, рухомі моделі у техніці «Паперкрафт» та демонстрували їхню рухомість. Результати: 1 місць – 3; 2 місць – 4; 3 місць – 3.
Уперше в цьому році в Конкурсі запроваджено Домашнє (проєктне) завдання, за умовами якого юні техніки представляли проєкти своїх унікальних моделей військової техніки для Збройних Сил України. Результати: 1 місць – 2; 2 місць – 3; 3 місць – 7.
В особистому заліку серед учасників молодшої вікової групи (7–8 років) результати такі:1 місць – 2; 2 місць – 1; 3 місць – 2. В особистому заліку серед учасників старшої вікової групи (9–10 років) 1 місць – 3; 2 місць – 6; 3 місць – 9.
У командному заліку результати:
1 місце – Комунальний заклад «Луцький міський Центр науково-технічної творчості учнівської молоді Луцької міської ради», Волинська область.
2 місце – Заклад позашкільної освіти клуб «Юний технік» Нетішинської міської ради, Хмельницька область.
3 місце – Чернівецький центр юних техніків імені Леоніда Костянтиновича Каденюка Чернівецької міської ради, Чернівецька область.
Призери отримають дипломи Українського державного центру позашкільної освіти.
Інформація про переможців тут:
Патріотична Робота
Переможці Моделювання
Підпишіться, щоб отримувати листи.