23 травня 2024, 15:43
21-22 травня 2024 року на базі Полтавського ліцею імені А. С. Макаренка Полтавської обласної ради працювала STEM-лабораторія МАНЛаб Національного центру Малої академії України, яка завітала на запрошення Полтавської обласної Малої академії наук. Подія відбулася за сприяння Полтавської Обласної військової адміністрації та Департаменту освіти і науки Полтавської ОВА.
Традиційно перший день роботи МАНЛабу розпочався з урочистої частини, під час якої з мотивувальними промовами виступили Антон Чубенко, заступник начальника Полтавської ОВА, Євген Кончаковський, директор Департаменту освіти і науки Полтавської ОВА, Валерій Шульга, директор Полтавського ліцей імені А. С. Макаренка Полтавської обласної ради, Валерій Биков, очільник Полтавської обласної Малої академії наук. Виступаючі відзначили важливу роль науки для майбутнього України, рушієм якої є молодь, що завзято здійснює дослідницько-пошукову діяльність.
З вітальним словом до всіх присутніх звернулися також запрошені гості – фахівці Національного центру «Мала академія наук України»: Білик Жанна Іванівна, кандидат біологічних наук, Атамась Артем Іванович, кандидат технічних наук, та Василенко Володимир Володимирович, викладач НЦ МАН України. У процесі представлення міжпредметного лабораторного комплексу Національного центру «Мала академія наук України» було зазначено, що «МАНЛаб» натепер – це одна з найбільших учнівських лабораторій у Східній Європі.
Комунальний заклад Полтавської обласної ради «Полтавська обласна Мала академія наук учнівської молоді» разом із Національним центром МАН України зорганізували та провели протягом 2 днів STEM-орієнтовані лабораторно-практичні заняття для науково обдарованих старшокласників Полтавського ліцею імені А. С. Макаренка Полтавської обласної ради та Опорного закладу загальної середньої освіти Степненського ліцею.
Заняття відбувалися за трьома напрямами, що об’єднували мотивованих за інтересами учнів: астрономія, радіоелектроніка та біологія.
Родзинкою дводенної роботи була спрямованість на поєднання міждисциплінарного і проєктного підходів у навчанні, підготовку учнівської молоді до технологічних інновацій життя та підтримку інтересу до природничо-математичних і технічних дисциплін. Адже принципи STEM-освіти дають змогу осучаснити методологічні засади, зміст, обсяг навчального матеріалу предметів природничо-математичного циклу та формувати в учнів дослідницькі компетентності якісно нового рівня. Це також сприяє більш якісній підготовці молоді до успішного працевлаштування й подальшої освіти.
Полтавська обласна Мала академія наук щиро дякує всім учасникам науково-освітнього інтенсиву за активну участь, небайдужість та прагнення разом досліджувати нові явища, вдосконалюватися, розвиватися. Особлива подяка директору Полтавського ліцею імені А. С. Макаренка Полтавської обласної ради Валерію Шульзі та педагогічному колективу ліцею за гостинність та надану можливість розташувати МАНЛаб на базі навчального закладу, а також неперевершеним лекторам Білик Жанні Іванівні, Атамасю Артему Івановичу, Василенку Володимиру Володимировичу, які запалювали вогник дослідництва у школярів та власним прикладом довели, що наука – це справді цікаво, захопливо, вражаюче!
Підпишіться, щоб отримувати листи.