Питання соціального захисту населення залишаються пріоритетними від початку року. Так, кожне четверте звернення стосувалося соціальної тематики, у тому числі близько 50 заявників з числа ВПО цікавилися продовженням виплати допомоги від держави.
Майже кожне п’яте звернення стосувалося проблематики у сфері житлово-комунального господарства. Зокрема, збільшилася кількість зауважень користувачів комунальних послуг щодо їх відсутності чи неякісного надання, насамперед, електропостачання та централізованого водопостачання в Полтавській і Гребінківській громадах. Було зафіксовано більше 50 подібних звернень.
Традиційними, також, залишаються питання у сфері благоустрою населених пунктів та охорони здоров’я.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Гребінківської, Зіньківської, Щербанівської громад.
Із 274 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг 243 заявники отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.