• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

До Обласного контактного центру найчастіше звертаються з питань ЖКГ

03 червня 2024, 08:47

  • Апарат
Телефон (27)

Щоденно на гарячі лінії від мешканців громад Полтавщини надходять десятки подібних заяв та скарг з питань ЖКГ. За п’ять місяців поточного року зареєстровано майже 1,4 тис. звернень цієї тематики.

У першій половині року було зареєстровано майже 500 звернень щодо роботи ліфтів у Полтавській громаді, що склало більше ніж 30 відсотків від усієї кількості питань ЖКГ.

Періодична відсутність тих чи інших послуг, також, впливає на статистику. Так, нарікання на проблеми з електро-, газо-, водо- та теплопостачанням складають разом більше 20 відсотків від усіх питань цієї сфери.

Іншу половину питань комунального господарства складають, насамперед, суперечки у відносинах між споживачами та надавачами послуг – 220 звернень, запити на потребу в ремонті житлових будинків та обслуговуванні прибудинкових територій – 160, а також обслуговування будинкових та індивідуальних лічильників – майже 60. 

Полтава утримує беззаперечну першість по кількості звернень з питань ЖКГ – більше 50 відсотків від загальної кількості. Звернення від мешканців  Кременчука склали 5 відсотків від усіх питань комунальної сфери. Також, зверталися жителі Гадяцької, Гребінківської, Горішньоплавнівської, Карлівської, Лубенської, Миргородської, Семенівської та Градизької громад.

За результатами попереднього розгляду фахівцями центру перевіряється коректність та повнота отриманої інформації, а потім здійснюється їх надсилання до відповідних громад чи підприємств, що надають комунальні послуги населенню, уже для предметного вирішення питання.

За підсумками розгляду звернень майже кожне четверте звернення вирішувалося позитивно, в інших випадках надавалися роз’яснення.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та оформити звернення. 

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

звернення

Новина за темою

За І квартал 2025 року до контактного центру ПОВА надійшло більше 2 тисяч звернень
03/06/2024
За підсумками березня контактним центром опрацьовано понад 700 звернень
03/06/2024
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру.
03/06/2024

Останні новини

Більше новин
«Діалог влади та бізнесу»: підприємців Полтавщини ознайомили зі змінами у критеріях з визначення підприємств критично важливими «Діалог влади та бізнесу»: підприємців Полтавщини ознайомили зі змінами у критеріях з визначення підприємств критично важливими
04/07/2025
В Україні запрацює нова соціальна послуга з комплексного розвитку та догляду дітей з інвалідністю
04/07/2025
Розрахувати орієнтовний розмір субсидії на оренду житла для ВПО – просто
04/07/2025
Полтавська ОВА посилює моніторинг ветеранської політики: акцент на освіті захисників та членів їхніх сімей
04/07/2025
Звернення т.в.о. начальника ОВА Володимира Когута з нагоди Дня Національної поліції України
04/07/2025
Дайджест наукових подій та заходів Полтавщини
04/07/2025
Ворог вчергове атакував Полтавщину
04/07/2025
Звернення Президента до учасників гала-вечері з нагоди початку данського головування в Раді ЄС
03/07/2025
У Полтавській ОВА відреагували  на ситуацію, яка сталася під час повітряної тривоги 3 липня
03/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту