У першій половині року було зареєстровано майже 500 звернень щодо роботи ліфтів у Полтавській громаді, що склало більше ніж 30 відсотків від усієї кількості питань ЖКГ.
Періодична відсутність тих чи інших послуг, також, впливає на статистику. Так, нарікання на проблеми з електро-, газо-, водо- та теплопостачанням складають разом більше 20 відсотків від усіх питань цієї сфери.
Іншу половину питань комунального господарства складають, насамперед, суперечки у відносинах між споживачами та надавачами послуг – 220 звернень, запити на потребу в ремонті житлових будинків та обслуговуванні прибудинкових територій – 160, а також обслуговування будинкових та індивідуальних лічильників – майже 60.
Полтава утримує беззаперечну першість по кількості звернень з питань ЖКГ – більше 50 відсотків від загальної кількості. Звернення від мешканців Кременчука склали 5 відсотків від усіх питань комунальної сфери. Також, зверталися жителі Гадяцької, Гребінківської, Горішньоплавнівської, Карлівської, Лубенської, Миргородської, Семенівської та Градизької громад.
За результатами попереднього розгляду фахівцями центру перевіряється коректність та повнота отриманої інформації, а потім здійснюється їх надсилання до відповідних громад чи підприємств, що надають комунальні послуги населенню, уже для предметного вирішення питання.
За підсумками розгляду звернень майже кожне четверте звернення вирішувалося позитивно, в інших випадках надавалися роз’яснення.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та оформити звернення.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.