Соціальний захист населення та комунальне господарство залишаються пріоритетними питаннями цього тижня. При цьому тематика ЖКГ другий тиждень поспіль є більш масовою через зростання кількості нарікань на застосування графіків вимкнень електропостачання.
Загалом, свої зауваження щодо відсутності комунальних послуг чи їх неякісного надання надано кожним четвертим заявником. Ще в 4 випадках отримано скарги на проблеми з ліфтами в Полтаві.
Серед питань соцзахисту нагальними залишаються запити щодо оформлення чи продовження виплати допомоги від держави для різних категорій населення, у тому числі для осіб з числа ВПО – близько 40. Продовжують надходити звернення стосовно гуманітарної підтримки, насамперед, у Полтаві.
Традиційними, також, залишаються питання у сфері благоустрою населених пунктів та охорони здоров’я.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Градизької, Миргородської та Семенівської громад.
Із 214 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг 168 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.