Соціальний захист населення та комунальне господарство і надалі залишаються пріоритетними. Разом ці два блоки становлять 65 відсотків від загальної тижневої кількості звернень. Більшість заяв соціального спрямування стосуються призначення та виплати державних грошових допомог – 42 звернення, у тому числі отриманих від ВПО – 24. Продовжують надходити звернення стосовно гуманітарної підтримки – 8.
Серед питань житлово-комунального господарства актуальними залишаються зауваження щодо справедливого застосування графіків вимкнень електропостачання. Загалом, нарікання на відсутність комунальних послуг чи їх неякісного надання містяться в кожному третьому зверненні. Ще в 5 випадках отримано скарги на проблеми з ліфтами в Полтаві.
Традиційними, також, залишаються питання у сфері благоустрою населених пунктів та охорони здоров’я.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької, Лубенської, Миргородської, Котелевської та Новосанжарської громад.
Із 208 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг 130 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.