09 липня 2024, 14:26
Розширення можливостей порталу сприятиме покращенню інформаційної взаємодії між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (РЗО), який адмініструє Пенсійний фонд, та Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов’язаних і резервістів.
Для надання відомостей через кабінет страхувальника пункт меню “Комунікації з ПФУ” доповнений опцією “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)”/”Повідомлення про зміни у трудових відносинах”.
Відтепер роботодавці можуть вносити такі відомості щодо своїх співробітників:
про прийняття на роботу;
про переміщення між структурними підрозділами;
про переведення на іншу посаду;
про звільнення або поновлення на роботі;
про тимчасове припинення або поновлення дії трудового договору.
Окрім внесення інформації про найманих працівників, роботодавці зможуть отримати відомості з реєстрів. Зокрема, щодо таких осіб:
які перебувають у трудових відносинах з роботодавцем (на момент формування запиту);
які значилися співробітниками (за період перебування у трудових відносинах з роботодавцем).
Зазначена інформація формується за періоди, починаючи з 2011 року. Дані в реєстрі застрахованих осіб, внесені роботодавцем через вебпортал ПФУ, оновляться впродовж доби.
У разі виникнення питань щодо подання відомостей через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України страхувальникам слід звертатися до територіальних органів Фонду будь-яким із зазначених шляхів:
Нагадуємо, що стати користувачами онлайн сервісів вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) можна за допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т.ч. з використанням технології Bank ID.
Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області
Підпишіться, щоб отримувати листи.