• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Для чого надавачам соціальних послуг потрібен Реєстр?

10 липня 2024, 16:28

  • Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
  • Департамент соціального захисту населення
Реєстр Надавачів Соціальних Послуг

Якщо надавача соціальних послуг немає у Реєстрі – це не надавач соціальних послуг.

Нагадуємо, що лютого 2023 року в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери (ЄІССС) було впроваджено розділ про надавачів соціальних послуг Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг для роботи у промисловому середовищі.

Юридичні та фізичні особи-підприємці, які надають соціальні послуги, мають відповідати Критеріям діяльності надавачів соціальних послуг та бути внесені Реєстру.

Порядок та механізм ведення Реєстру визначено у Порядку формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 року № 99.

Про те, для чого функціонує Реєстр, хто його користувачі, які документи подаються для включення до Реєстру, а також переглянути тестовий дашборд із інформацією про надавачів соціальних послуг з Реєстру можна на сайті Мінсоцполітики за посиланням https://bit.ly/3VVIuir

Також, інформацію щодо процедури включення до Реєстру, переліку необхідних документів та контактів реєстраторів на місцях можна знайти на порталі облвійськадміністрації за посиланням https://poda.gov.ua/documents/146587

На сьогодні по Полтавській області до Реєстру включені 104 надавача соціальних послуг, в тому числі 20 –недержавного сектору.

Комунальні надавачі соцпослуг тергромад, а також спеціалізовані служби з підтримки осіб, постраждалих від домашнього насильства розміщено на інтерактивній карті, яка працює в бета-режимі

https://www.google.com/maps/d/embed?mid=1xUj8WWLq6u7HS6QAdhzkEACGba1UUyQ&hl=uk&ehbc=2E312F

Простими словами для чого це потрібно і чому це важливо?

Враховуючи глобалізаційні процеси та важливість залучення додаткових ресурсів для забезпечення сталого розвитку територіальних громад та країни в цілому, саме включення надавача до державного Реєстру є обов’язковою умовою для участі в :
- експериментальних та пілотних проєктів, які передбачають отримання фінансової та іншої підтримки за кошти державного бюджету та міжнародних фондів;
- проектах та ініціативах з отримання грантової (міжнародно-технічної) та благодійної допомоги для забезпечення реагування на виклики війни, роботи з постраждалим населенням та уразливими категоріями громадян;
- цільових програмах та заходах різного рівня, спрямованих на розвиток соціальної сфери.

Департамент соціального захисту населення облвійськадміністрація заохочує заклади та  організації, які планують розширювати сферу своєї діяльності та підтримувати населення як надавачі соціальних послуг «легалізувати» свою діяльність та внести дані до Реєстру.

Довідкова інформація та консультації щодо включення до Реєстру надавачів доступні за телефоном відділу надання соціальних послуг Департаменту соціального захисту населення Полтавської ОВА (0532) 68-12-77

Поділитись

Теги

соцзахист

Новина за темою

У Карлівці стартувала адвокаційна кампанія «Громади для всіх: разом із людьми з інвалідністю створюємо зміни»
10/07/2024
В Україні масштабується послуга раннього втручання - рішення Уряду
10/07/2024
Мінсоцполітики розпочало тестування нового виду допомоги для отримувачів соціальних виплат
10/07/2024

Останні новини

Більше новин
Розраховую на достатню підтримку народними депутатами нової конфігурації уряду України – звернення Президента Розраховую на достатню підтримку народними депутатами нової конфігурації уряду України – звернення Президента
14/07/2025
Володимир Когут відвідав «Мистецький поїзд»
14/07/2025
Володимир Когут провів нараду щодо ліквідації наслідків негоди в Полтавському районі
14/07/2025
Популяризація переваг створення інститутів громадянського суспільства
14/07/2025
У Карлівці стартувала адвокаційна кампанія «Громади для всіх: разом із людьми з інвалідністю створюємо зміни»
14/07/2025
У «Мистецькому поїзді» презентували творчість полтавки Юлії Манойленко
14/07/2025
Подорож за кордон із домашнім улюбленцем: що потрібно знати
14/07/2025
Як працює система попереднього запису в ЦНАПах?
14/07/2025
Із початку року на Полтавщині відновили 342,6 тис. м² автодоріг місцевого значення
14/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту