• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Для чого надавачам соціальних послуг потрібен Реєстр?

10 липня 2024, 16:28

  • Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
  • Департамент соціального захисту населення
Реєстр Надавачів Соціальних Послуг

Якщо надавача соціальних послуг немає у Реєстрі – це не надавач соціальних послуг.

Нагадуємо, що лютого 2023 року в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери (ЄІССС) було впроваджено розділ про надавачів соціальних послуг Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг для роботи у промисловому середовищі.

Юридичні та фізичні особи-підприємці, які надають соціальні послуги, мають відповідати Критеріям діяльності надавачів соціальних послуг та бути внесені Реєстру.

Порядок та механізм ведення Реєстру визначено у Порядку формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 року № 99.

Про те, для чого функціонує Реєстр, хто його користувачі, які документи подаються для включення до Реєстру, а також переглянути тестовий дашборд із інформацією про надавачів соціальних послуг з Реєстру можна на сайті Мінсоцполітики за посиланням https://bit.ly/3VVIuir

Також, інформацію щодо процедури включення до Реєстру, переліку необхідних документів та контактів реєстраторів на місцях можна знайти на порталі облвійськадміністрації за посиланням https://poda.gov.ua/documents/146587

На сьогодні по Полтавській області до Реєстру включені 104 надавача соціальних послуг, в тому числі 20 –недержавного сектору.

Комунальні надавачі соцпослуг тергромад, а також спеціалізовані служби з підтримки осіб, постраждалих від домашнього насильства розміщено на інтерактивній карті, яка працює в бета-режимі

https://www.google.com/maps/d/embed?mid=1xUj8WWLq6u7HS6QAdhzkEACGba1UUyQ&hl=uk&ehbc=2E312F

Простими словами для чого це потрібно і чому це важливо?

Враховуючи глобалізаційні процеси та важливість залучення додаткових ресурсів для забезпечення сталого розвитку територіальних громад та країни в цілому, саме включення надавача до державного Реєстру є обов’язковою умовою для участі в :
- експериментальних та пілотних проєктів, які передбачають отримання фінансової та іншої підтримки за кошти державного бюджету та міжнародних фондів;
- проектах та ініціативах з отримання грантової (міжнародно-технічної) та благодійної допомоги для забезпечення реагування на виклики війни, роботи з постраждалим населенням та уразливими категоріями громадян;
- цільових програмах та заходах різного рівня, спрямованих на розвиток соціальної сфери.

Департамент соціального захисту населення облвійськадміністрація заохочує заклади та  організації, які планують розширювати сферу своєї діяльності та підтримувати населення як надавачі соціальних послуг «легалізувати» свою діяльність та внести дані до Реєстру.

Довідкова інформація та консультації щодо включення до Реєстру надавачів доступні за телефоном відділу надання соціальних послуг Департаменту соціального захисту населення Полтавської ОВА (0532) 68-12-77

Поділитись

Теги

соцзахист

Новина за темою

Разом з громадами в Полтавській ОВА обговорили впровадження урядової постанови щодо підтримки маломобільних ВПО та визначили відповідальну особу
10/07/2024
Оновлення у Резерв+: як батькам дітей з інвалідністю подати запит на відстрочку
10/07/2024
Раннє втручання: досвід Полтавщини представлено на Всеукраїнському форумі
10/07/2024

Останні новини

Більше новин
Оголошено набір компаній для участі у виставці «Gulfood 2026» у складі Національного стенда України Оголошено набір компаній для участі у виставці «Gulfood 2026» у складі Національного стенда України
22/10/2025
Терешківська громада та Новотроїцька селищна військова адміністрація підписали меморандум про співпрацю
22/10/2025
На Полтавщині нагородили переможців та призерів обласної військово-патріотичної гри «Петлюрівський вишкіл»
22/10/2025
Підтримка жінок-фермерок
22/10/2025
29 жовтня стартує щорічний Національний тест із медіаграмотності
22/10/2025
У Полтаві провели тренінг для фахівців громад щодо підтримки дітей, які повертаються з-за кордону
22/10/2025
Разом з громадами в Полтавській ОВА обговорили впровадження урядової постанови щодо підтримки маломобільних ВПО та визначили відповідальну особу
22/10/2025
Диканський історико-краєзнавчий музей тепер в цифровому просторі
22/10/2025
Школярів Полтавщини запрошують до Центру охорони та досліджень пам'яток археології
22/10/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту