Виробництво машин та устаткування, панчішно-шкарпеткових виробів, молочних, кондитерських і хлібобулочних, м’яса та м’ясних продуктів і круп – з любов'ю, досвідом та якістю, бо «Зроблено в Україні».
Виробники з Полтавської області розповіли, чому на сьогодні важливо маркувати свою продукцію, та поділилися власними корпоративними принципами в роботі.
«Скільки б ти не падав, ти мусиш вставати і пам’ятати: завжди найтемніша ніч перед світанком. Я дуже сподіваюся, що зараз це наша найтемніша ніч. Дякуємо хлопцям і дівчатам, які нині на фронті й тримають його для нас, – говорить заступник директора компанії «Прем’єр Сокс» Олена Бабенко. – Ми повинні робити те, що робимо, – кожен на своєму місці. Це моя думка. Якщо кожен українець буде приходити на роботу й якісно її виконувати, ми здолаємо все».
На думку працівників компанії, маркування «Зроблено в Україні» дає чимало переваг на світовому ринку, бо цей товар зробили люди, віддані своїй країні та ідеї.
«Я вважаю, що Україна має дуже потужний інвестиційний потенціал. Всі, хто раніше вкладали кошти в українську економіку, ніхто не програв, – розповідає генеральний директор ТОВ «Ді-Стар» Аветик Арустамян. – Ми впевнені, що Україна виграє цю війну. Ми будемо ще більш потужними. Наша робота потрібна державі, бо виробляємо продукти для будівництва, а в нашій країні багато що потрібно відбудовувати й розвивати».
Як розповів директор ТОВ «Полтавський комбінат хлібобулочних виробів» Олександр Козуб, на початку повномасштабного вторгнення працювали цілодобово.
«Ми возили хліб. Перші два тижні я взагалі не ходив додому. Вперше потрапив наприкінці березня, – говорить Олександр Козуб. – Ми всі на своїх місцях повинні робити все, щоб виконувати ті завдання, які стоять перед кожним. Для нас – це забезпечити Полтавську область хлібом. Це непросто, але це почесна місія і дуже важлива».
Підпишіться, щоб отримувати листи.