• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

За перше півріччя 2024 року до контактного центру надійшло майже 8 тисяч звернень

15 липня 2024, 09:23

  • Апарат
Телефон (36)

Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. Фахівці центру в цілодобовому режимі приймають дзвінки від жителів області, забезпечують реєстрацію звернень, надають довідкову інформацію.

За результатами роботи у першому півріччі 2024 року на гарячі лінії надійшло майже 5 тисяч дзвінків, у тому числі кожний четвертий  від внутрішньо переміщених осіб. Більше 150 заявок отримано на лінії з питань рекрутингу та для родин мобілізованих. В переважній більшості випадків інформацію чи роз’яснення заявникам було надано відразу. А ті питання, що потребували додаткового вивчення, сформовані у відповідні звернення – усього близько 1,5 тис.

Фахівцями центру, також, забезпечено опрацювання звернень, які надходили від Урядового контактного центру та міністерств. Таким чином загальна кількість заяв і скарг протягом січня-липня наблизилася до 8 тис. 

Від початку року спостерігається стабільна тенденція – домінуючою залишається тематика соціального захисту населення – більше 3,5 тис, або майже кожне друге звернення. Якщо в перші місяці нового року переважали прохання про надання гуманітарної і матеріальної допомоги – більше 1,5 тис. заяв, то надалі більш масовими стали звернення щодо призначення і виплати різного виду державної грошової підтримки – майже 1,4 тис., у тому числі для ВПО – близько 1 тис. 

Не менш важливою залишається тема житлово-комунального господарства області. Майже 30 відсотків або більше 1,5 тис. звернень стосувалося саме даної тематики. Якщо взимку найбільш гостро стояло питання відновлення роботи ліфтів у Полтаві – близько 500 скарг, то навесні обмеження подачі холодної води мешканцям обласного центру через аварію на колекторі доповнилися застосуванням графіків вимкнення електроенергії в області загалом – більше 600 нарікань було отримано на ці дві обставини від жителів Полтавщини.

Лідерами за кількістю звернень стали Полтавська, Кременчуцька, Лубенська, Миргородська громади.

Близько 90 відсотків раніше отриманих заяв та скарг було опрацьовано спільно з органами влади та місцевими громадами. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення – вирішено позитивно. Зафіксовано більше 30 подяк.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot    

Поділитись

Теги

колцентр
чат-бот
ВПО
Полтавщина
громади
соцзахист

Новина за темою

Питання комунального господарства – найбільш нагальні у 2025 році
15/07/2024
Із початку року фахівці контакт-центру Полтавської ОВА опрацювали понад 3,3 тис. звернень
15/07/2024
За чотири місяці 2025 року до обласного контактного центру надійшло понад 2,7 тис. звернень
15/07/2024

Останні новини

Більше новин
Актуальні новини у сфері євроінтеграції від Офісу Віце-премʼєр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Актуальні новини у сфері євроінтеграції від Офісу Віце-премʼєр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції
18/09/2025
Здійснюємо зараз одну з наших контрнаступальних операцій на Донецькому напрямку – звернення Президента
18/09/2025
Президент відзначив державними нагородами воїнів, які беруть участь у Добропільській контрнаступальній операції
18/09/2025
Співробітники Історико-культурного заповідника «Більськ» взяли участь у міжнародній програмі «Академія спадщини для України»
18/09/2025
У Кременчуці відбувся Міжрегіональний молодіжний форум
18/09/2025
Полтавська обласна МАН розпочала новий науковий сезон
18/09/2025
Відбулося урочисте відкриття 26-го концертного сезону Полтавського академічного симфонічного оркестру
18/09/2025
Полтавська ОВА долучилася до координаційної наради під головуванням Віце-прем'єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Тараса Качки
18/09/2025
У Полтавській громаді бізнес долучається до створення безбар’єрного простору
18/09/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту