Аномально високі температурні режими продовжують негативно впливати на, і без того складну ситуацію, в системі енергозабезпечення споживачів. У зв’язку з цим щоденно спостерігається надходження значної кількості масових повідомлень на гарячі лінії з наріканнями щодо тривалого вимкнення електропостачання, несправедливого, на думку заявників, застосування графіків та врегулювання одночасної подачі електроенергії і холодної води для мешканців громад з централізованим водопостачанням – Полтавської, Диканської, Котелевської, Градизької тощо. Загалом, близько 70 відсотків звернень наразі стосуються питань ЖКГ.
Питання соціального захисту населення залишаються, також, нагальними. Так, близько 40 звернення містили інформацію про призначення та виплату державних грошових допомог, у тому числі особам зі статусом ВПО, надання матеріальної і гуманітарної підтримки у громадах області.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької, Заводської, Градизької та Котелевської громад.
Із 339 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг більше 100 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.