18 липня 2024, 15:35
Товари з маркуванням вказують споживачеві, що вони вироблені в Україні, а значить у середньому до 40% від їхньої вартості повертається в бюджет країни у вигляді податків, зборів і зарплат.
– Наша компанія — серед лідерів українського молочного ринку, тож підтримує подібні ініціативи. На молочній продукції уже почали застосовувати логотип «Зроблено в Україні», – говорить генеральна директорка компанії «Білоцерківська агропромислова група» Оксана Кордубан.
Підприємство – лідер українського молочного ринку в виробництві кисломолочних сирів та вершкового масла. З початку повномасштабного вторгнення компанія не зупинялася ні на день. Працівники доставляли молочну продукцію по всій Україні в той час, як частина компаній просто зупинилася і полиці супермаркетів були напівпустими. І наразі підприємство оперативно реагує на виклики війни – постійно допомагає ЗСУ, долучалося до формування продовольчого резерву.
Уже 80 виробників Полтавщини маркують свою продукцію логотипом «Зроблено в Україні». Їх сфера діяльності досить різна: виробництво машин і устаткування, м’яса та м’ясних продуктів, молочних виробів, кондитерських, круп’яних, панчішно-шкарпеткових виробів тощо.
Підпишіться, щоб отримувати листи.