• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

За підсумками першого півріччя кожне десяте звернення до обласного кол-центру надійшло від жителів Миргородського району

22 липня 2024, 10:25

  • Апарат
Телефон (40)

Щоденно жителі Полтавщини активно звертаються за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Звернення надходять з усіх районів області. Від початку року фахівцями обласного контактного центру отримано більше 800 заяв і скарг від жителів Миргородського району.

Основна тематика питань по громадам цього району суттєво не відрізняється від загальної тенденції по області. Це – соціальна підтримка населення та внутрішньо переміщених осіб, вирішення проблем у галузі житлово-комунального та дорожнього господарства, охорони здоров’я і декомунізації.

Найбільш поширена тема у зверненнях – соціальна. У 50 відсотках випадків озвучувалися саме ці питання, у тому числі стосовно оформлення та виплати державних грошових допомог – більше двохсот заяв, з них від ВПО – майже 130, щодо надання гуманітарної допомоги – більше 60, матеріальної підтримки – майже 30.

На загальнообласному тлі частка соціальних запитів по Миргородському району становить близько 13 відсотків.

Тема ЖКГ є наступною серед найбільш масових – кожне шосте звернення. Сутність проблем цієї сфери, також, суттєво не відрізняється від загальної по області. Це – нарікання на відсутність чи неякісне надання комунальних послуг – близько 50 звернень, а також щодо взаємовідносин з надавачами цих послуг, ремонту будинків, доріг, прибудинкових територій тощо.

Найбільш активними були мешканці Миргородської міської громади – більше 200 звернень або кожне четверте від загальної кількості. Більше ста повідомлень надійшло від жителів Гадяцької ТГ. По 30 та більше заяв отримано від Лохвицької, Заводської, Великобагачанської, Петрівсько-Роменської громад. Найменше – Сергіївської ТГ.   

За підсумками розгляду заяв і скарг органами влади у більшості випадків надано письмові роз’яснення, кожне десяте прохання задоволено.

Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер цілодобової гарячої лінії: 0800502230.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

чат-бот
ВПО
кол-центр
громади
Полтавщина
апарат

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
22/07/2024
Комунальні питання є найпоширенішими у зверненнях до обласного контактного центру
22/07/2024
Понад 15 років триває взаємодія Полтавської ОВА з Урядовою гарячою лінією
22/07/2024

Останні новини

Більше новин
Звернення Володимира Когута до Міжнародного дня волонтера Звернення Володимира Когута до Міжнародного дня волонтера
05/12/2025
У Полтаві відбулася чергова зустріч робочої групи Координаційного штабу з родинами військовополонених та зниклих безвісти
05/12/2025
Приєднуйся захищати небо
05/12/2025
Відбувся майстер-клас «Створи янгола Різдва з Полтавським краєзнавчим»
05/12/2025
На Полтавщині презентували проєкт CLP «A Stage of Hope», спрямований на розвиток і підтримку ініціатив ВПО
05/12/2025
Обласний конкурс «Здорове життя – успіх буття» – подія, яка об’єднує молодь
05/12/2025
Громадські слухання щодо оцінки впливу на довкілля планованої діяльності суб’єктів господарювання
05/12/2025
У Полтаві провели фізкультурно-оздоровчий захід «На одній хвилі»
05/12/2025
Дайджест наукових подій та заходів Полтавщини
05/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту