• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Відтепер роботодавці зобов’язані подати до ПФУ відомості про зміни у трудових відносинах при бронюванні своїх працівників під час воєнного стану засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг

22 липня 2024, 11:10

  • Юридичний департамент
ПФУ

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2024 № 650 „Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стануˮ (далі-Постанова) Пенсійним фондом України забезпечено інформаційну взаємодію між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов’язаних та резервістів щодо працівників підприємств, установ та організацій, зазначених у підпункті 3 пункту 3 цієї постанови, віком від 17 до 60 років, їх посад у режимі реального часу для оформлення бронювання військовозобов’язаних за списком військовозобов’язаних під час воєнного стану в електронній формі та застосування відомостей зазначених реєстрів відповідно до затвердженого цією постановою Порядку.

Відтепер, роботодавці в особистому кабінеті Страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України мають можливість у режимі реального часу подавати відомості про прийняття працівника на роботу, його переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасове припинення / відновлення дії трудового договору.

У кабінеті Страхувальника пункт меню „Комунікації з ПФУˮ доповнено новим функціоналом „Відомості про трудові відносини „Оперативне подання інформаціїˮ/„Повідомлення про зміни в трудових відносинахˮ.

У разі подання роботодавцем зазначених відомостей через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України дані в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування оновлюються впродовж доби.

Також, роботодавець має можливість одержувати з реєстру застрахованих осіб інформацію щодо осіб, які перебувають у трудових відносинах з роботодавцем (інформація формується за період починаючи з 2011 року).

Разом з тим, Страхувальник в особистому кабінеті за допомогою пункту меню „Відділ кадрівˮ має можливість підтримувати в актуальному стані дані про уповноважених спеціалістів, яким надається право перегляду та введення відомостей про трудові відносини працівників.

Перелік роботодавців, які подаватимуть вищезазначену інформацію, визначений Постановою № 650. До даного переліку входять:

  • органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування;
  • підприємства, установи та організації, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період;
  • підприємства, установи та організації, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.

 

Поділитись

Теги

право
бронювання
ПФУ
трудові відносини

Новина за темою

Продаж земельних ділянок чи прав на них на конкурсних засадах
22/07/2024
Як отримати компенсацію за відновлене власним коштом майно: подання заяви до Міжнародного реєстру збитків (RD4U)
22/07/2024
Подання заяв до міжнародного Реєстру збитків: що варто знати
22/07/2024

Останні новини

Більше новин
Актуальні новини у сфері євроінтеграції від Офісу Віце-премʼєр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Актуальні новини у сфері євроінтеграції від Офісу Віце-премʼєр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції
18/09/2025
Здійснюємо зараз одну з наших контрнаступальних операцій на Донецькому напрямку – звернення Президента
18/09/2025
Президент відзначив державними нагородами воїнів, які беруть участь у Добропільській контрнаступальній операції
18/09/2025
Співробітники Історико-культурного заповідника «Більськ» взяли участь у міжнародній програмі «Академія спадщини для України»
18/09/2025
У Кременчуці відбувся Міжрегіональний молодіжний форум
18/09/2025
Полтавська обласна МАН розпочала новий науковий сезон
18/09/2025
Відбулося урочисте відкриття 26-го концертного сезону Полтавського академічного симфонічного оркестру
18/09/2025
Полтавська ОВА долучилася до координаційної наради під головуванням Віце-прем'єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Тараса Качки
18/09/2025
У Полтавській громаді бізнес долучається до створення безбар’єрного простору
18/09/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту