• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Відтепер роботодавці зобов’язані подати до ПФУ відомості про зміни у трудових відносинах при бронюванні своїх працівників під час воєнного стану засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг

22 липня 2024, 11:10

  • Юридичний департамент
ПФУ

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2024 № 650 „Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стануˮ (далі-Постанова) Пенсійним фондом України забезпечено інформаційну взаємодію між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов’язаних та резервістів щодо працівників підприємств, установ та організацій, зазначених у підпункті 3 пункту 3 цієї постанови, віком від 17 до 60 років, їх посад у режимі реального часу для оформлення бронювання військовозобов’язаних за списком військовозобов’язаних під час воєнного стану в електронній формі та застосування відомостей зазначених реєстрів відповідно до затвердженого цією постановою Порядку.

Відтепер, роботодавці в особистому кабінеті Страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України мають можливість у режимі реального часу подавати відомості про прийняття працівника на роботу, його переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасове припинення / відновлення дії трудового договору.

У кабінеті Страхувальника пункт меню „Комунікації з ПФУˮ доповнено новим функціоналом „Відомості про трудові відносини „Оперативне подання інформаціїˮ/„Повідомлення про зміни в трудових відносинахˮ.

У разі подання роботодавцем зазначених відомостей через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України дані в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування оновлюються впродовж доби.

Також, роботодавець має можливість одержувати з реєстру застрахованих осіб інформацію щодо осіб, які перебувають у трудових відносинах з роботодавцем (інформація формується за період починаючи з 2011 року).

Разом з тим, Страхувальник в особистому кабінеті за допомогою пункту меню „Відділ кадрівˮ має можливість підтримувати в актуальному стані дані про уповноважених спеціалістів, яким надається право перегляду та введення відомостей про трудові відносини працівників.

Перелік роботодавців, які подаватимуть вищезазначену інформацію, визначений Постановою № 650. До даного переліку входять:

  • органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування;
  • підприємства, установи та організації, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період;
  • підприємства, установи та організації, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.

 

Поділитись

Теги

право
бронювання
ПФУ
трудові відносини

Новина за темою

Вчинення нотаріальних дій: що потрібно пам’ятати?
22/07/2024
Верховний Суд: релігійні переконання не звільняють від мобілізації
22/07/2024
В Україні дозволили погодинне користування державними і комунальними спортивними спорудами без проходження процедури оренди
22/07/2024

Останні новини

Більше новин
Відбулася «СтудЛіга Полтави: спорт об’єднує» Відбулася «СтудЛіга Полтави: спорт об’єднує»
06/11/2025
Уряд затвердив виплату 6500 грн допомоги у межах пакета «Зимова підтримка»
06/11/2025
Учасником форуму «Сталеве слово» стане Вахтанг Кіпіані
06/11/2025
Листопад має принести не менше результатів із партнерами, ніж дав жовтень – звернення Президента
05/11/2025
Фундація Олени Зеленської надала гуманітарну допомогу вже понад 600 великим прийомним родинам
05/11/2025
Перша леді Олена Зеленська разом з т.в.о. начальника Полтавської ОВА Володимиром Когутом завітали до матері, яка самотужки виховує дев’ятьох дітей
05/11/2025
Президент прийняв вірчі грамоти від послів Великої Британії, Нової Зеландії, Чилі та Сомалі
05/11/2025
Мобільний зв'язок під час блекаутів: Володимир Когут провів нараду із постачальниками електронних комунікаційних послуг
05/11/2025
Т.в.о. начальника Полтавської ОВА Володимир Когут разом із першою леді Оленою Зеленською відвідали родину, яка виховує семеро дітей
05/11/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту