• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Відтепер роботодавці зобов’язані подати до ПФУ відомості про зміни у трудових відносинах при бронюванні своїх працівників під час воєнного стану засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг

22 липня 2024, 11:10

  • Юридичний департамент
ПФУ

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2024 № 650 „Деякі питання бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стануˮ (далі-Постанова) Пенсійним фондом України забезпечено інформаційну взаємодію між реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та Єдиним державним реєстром призовників, військовозобов’язаних та резервістів щодо працівників підприємств, установ та організацій, зазначених у підпункті 3 пункту 3 цієї постанови, віком від 17 до 60 років, їх посад у режимі реального часу для оформлення бронювання військовозобов’язаних за списком військовозобов’язаних під час воєнного стану в електронній формі та застосування відомостей зазначених реєстрів відповідно до затвердженого цією постановою Порядку.

Відтепер, роботодавці в особистому кабінеті Страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України мають можливість у режимі реального часу подавати відомості про прийняття працівника на роботу, його переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасове припинення / відновлення дії трудового договору.

У кабінеті Страхувальника пункт меню „Комунікації з ПФУˮ доповнено новим функціоналом „Відомості про трудові відносини „Оперативне подання інформаціїˮ/„Повідомлення про зміни в трудових відносинахˮ.

У разі подання роботодавцем зазначених відомостей через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України дані в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування оновлюються впродовж доби.

Також, роботодавець має можливість одержувати з реєстру застрахованих осіб інформацію щодо осіб, які перебувають у трудових відносинах з роботодавцем (інформація формується за період починаючи з 2011 року).

Разом з тим, Страхувальник в особистому кабінеті за допомогою пункту меню „Відділ кадрівˮ має можливість підтримувати в актуальному стані дані про уповноважених спеціалістів, яким надається право перегляду та введення відомостей про трудові відносини працівників.

Перелік роботодавців, які подаватимуть вищезазначену інформацію, визначений Постановою № 650. До даного переліку входять:

  • органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування;
  • підприємства, установи та організації, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період;
  • підприємства, установи та організації, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період.

 

Поділитись

Теги

право
бронювання
ПФУ
трудові відносини

Новина за темою

Безбар’єрність починається з правової обізнаності
22/07/2024
З 1 січня 2026 року наберуть чинності зміни до Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень
22/07/2024
У Полтаві відбувся Регіональний правозахисний форум
22/07/2024

Останні новини

Більше новин
Саме в Берліні ми готуємо один із перших офісів, який буде займатися спільними виробничими проєктами в оборонній промисловості – Президент під час участі в Німецько-українському економічному форумі Саме в Берліні ми готуємо один із перших офісів, який буде займатися спільними виробничими проєктами в оборонній промисловості – Президент під час участі в Німецько-українському економічному форумі
15/12/2025
Полтавські спортсмени – призери чемпіонату України з плавання
15/12/2025
Як підтримувати дітей і молодь: прем’єра освітнього серіалу про наставництво на Дія.Освіта
15/12/2025
«Ти в України»: для жителів на ТОТ розробили безпечний сервіс щоб залишатися на зв’язку і в безпеці
15/12/2025
Компенсація за оренду житла для ветеранів і ветеранок: хто може скористатися програмою та як подати заяву
15/12/2025
Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба проведе день відкритих дверей онлайн
15/12/2025
Дашборд «Пульс» відкриває публічний доступ до даних від бізнесу державі
15/12/2025
Хаби цифрової освіти: зручні цифрові послуги для мешканців області
15/12/2025
У Полтавській ОВА відбулася нарада щодо формування середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій
15/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту