Ситуація з постачанням електроенергії споживачам залишається стабільно складною. У зв’язку з цим протягом чергового звітного періоду спостерігається тенденція до збільшення кількості дзвінків на гарячі лінії контактного центру з наріканнями щодо тривалого вимкнення електропостачання, несправедливого, на думку заявників, застосування графіків та врегулювання одночасної подачі електроенергії і холодної води, здебільшого в обласному центрі. Загалом, кожне друге звернення наразі стосуються проблематики у сфері ЖКГ.
Питання соціального захисту населення залишаються, також, нагальними – кожне п’яте повідомлення. Так, близько 50 звернень містили інформацію про призначення та виплату державних грошових допомог, у тому числі особам зі статусом ВПО, надання матеріальної і гуманітарної підтримки у громадах області.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької, Миргородської, Щербанівської та Омельницької громад.
Із 240 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг більше 200 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.