• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Як скористатися національним роумінгом

25 липня 2024, 14:23

  • Управління цифрової трансформації
Національний Роумінг

Якщо мережа вашого оператора не працює, ви можете скористатися національним роумінгом.

  1. Вимкніть автовибір мережі:

Android

Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

iOS

Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть.

  1. Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі.
  2. Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах.

Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».

  1. Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму — можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.
  2. Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». Зʼясуйте, чи є зв'язок в інших людей поруч.

Якщо в інших користувачів зв'язок працює:

  • перезавантажте телефон;
  • вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-карту назад;
  • спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої.
  1. Якщо зв'язок не працює лише у вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв'яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) та дізнайтесь адресу і графік роботи найближчого магазину. Переконайтесь, що дістатись туди безпечно.
  2. Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.

Робота мережі моніториться у режимі реального часу. Мобільні оператори відновлюють зв'язок у максимально стислі терміни скрізь, де це можливо.

Поділитись

Теги

цифровізація

Новина за темою

Цифрова трансформація: головні новини за тиждень
25/07/2024
Національний план реагування на кіберінциденти – крок у розбудові системи кіберстійкості
25/07/2024
Доступ до послуг у кожному куточку — що таке мобільні ЦНАПи та цифрові валізи
25/07/2024

Останні новини

Більше новин
Готуємось до зустрічей з американською стороною та нашими європейськими друзями найближчими днями — звернення Президента Готуємось до зустрічей з американською стороною та нашими європейськими друзями найближчими днями — звернення Президента
13/12/2025
Ворожі атаки, Регіональний правозахисний форум, меморандум з Мінрозвитку, нарада щодо стабільного електропостачання, зустріч із представниками релокованого бізнесу, ремонт доріг – Володимир Когут підбив підсумки тижня
13/12/2025
Синоптики попередили про ожеледицю на дорогах
13/12/2025
За 11 місяців громади Полтавщини спрямували понад 1 млрд грн на заходи обороноздатності
13/12/2025
У Полтавському краєзнавчому музеї згадали героїв-чорнобильців
13/12/2025
На Полтавщині завершили збір цукрового буряка
13/12/2025
На вихідних на Полтавщині похолодає
13/12/2025
Відбулась Координаційна рада з питань розвитку туризму та курортів при Полтавській ОВА
13/12/2025
Полтавський академічний симфонічний оркестр запрошує на новорічні концерти
13/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту