• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Як скористатися національним роумінгом

25 липня 2024, 14:23

  • Управління цифрової трансформації
Національний Роумінг

Якщо мережа вашого оператора не працює, ви можете скористатися національним роумінгом.

  1. Вимкніть автовибір мережі:

Android

Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

iOS

Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть.

  1. Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі.
  2. Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах.

Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».

  1. Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму — можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.
  2. Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». Зʼясуйте, чи є зв'язок в інших людей поруч.

Якщо в інших користувачів зв'язок працює:

  • перезавантажте телефон;
  • вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-карту назад;
  • спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої.
  1. Якщо зв'язок не працює лише у вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв'яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) та дізнайтесь адресу і графік роботи найближчого магазину. Переконайтесь, що дістатись туди безпечно.
  2. Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.

Робота мережі моніториться у режимі реального часу. Мобільні оператори відновлюють зв'язок у максимально стислі терміни скрізь, де це можливо.

Поділитись

Теги

цифровізація

Новина за темою

Про інноваційний цифровий продукт для популяризації музеїв Полтавщини у межах проєкту «Poltava Open 4.0. скарби Полтавщини»
25/07/2024
Кібергігієна для молоді
25/07/2024
Проста мова – сильна держава: серіал про доступну публічну комунікацію на Дія.Освіта
25/07/2024

Останні новини

Більше новин
У нас є чітка інформація – і партнери це підтверджують, – що санкції для Росії справді болісні – звернення Президента У нас є чітка інформація – і партнери це підтверджують, – що санкції для Росії справді болісні – звернення Президента
01/07/2025
Захисників та захисниць запрошують взяти участь у другому етапі Ігор ветеранів 2025
01/07/2025
У Полтаві відбувся захід «Лаванда і крафт»
01/07/2025
В обласній бібліотеці імені Олеся Гончара провели зустріч із полтавською письменницею Мариною Федоровою
01/07/2025
У Полтаві та Опішні на об’єктах безбар’єрних маршрутів визначено обсяги будівельних робіт
01/07/2025
«ANUGA 2025»: до участі запрошують виробників молочної та органічної продукції Полтавщини
01/07/2025
Полтавські спортсмени вдало виступили на Всеукраїнському турнірі з боротьби вільної
01/07/2025
Школа адаптивного землеробства: на Полтавщині провели навчання для аграріїв
01/07/2025
Із початку року на Полтавщині заклади, які розміщували ВПО, отримали 14,2 млн грн компенсації
01/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту