• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Як скористатися національним роумінгом

25 липня 2024, 14:23

  • Управління цифрової трансформації
Національний Роумінг

Якщо мережа вашого оператора не працює, ви можете скористатися національним роумінгом.

  1. Вимкніть автовибір мережі:

Android

Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

iOS

Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть.

  1. Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі.
  2. Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах.

Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».

  1. Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму — можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.
  2. Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». Зʼясуйте, чи є зв'язок в інших людей поруч.

Якщо в інших користувачів зв'язок працює:

  • перезавантажте телефон;
  • вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-карту назад;
  • спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої.
  1. Якщо зв'язок не працює лише у вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв'яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) та дізнайтесь адресу і графік роботи найближчого магазину. Переконайтесь, що дістатись туди безпечно.
  2. Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.

Робота мережі моніториться у режимі реального часу. Мобільні оператори відновлюють зв'язок у максимально стислі терміни скрізь, де це можливо.

Поділитись

Теги

цифровізація

Новина за темою

Цифрова трансформація: дайджест новин
25/07/2024
Триває Місяць цифрової грамотності: як підвищити свої цифрові навички разом із Дія.Освіта
25/07/2024
Як підвищити кіберстійкість країни: презентують проєкт Національної стратегії кібергігієни
25/07/2024

Останні новини

Більше новин
Відбулося засідання Полтавського регіонального відділення Всеукраїнської асоціації громад «Практики розвитку територій: приклад Котелевської громади» Відбулося засідання Полтавського регіонального відділення Всеукраїнської асоціації громад «Практики розвитку територій: приклад Котелевської громади»
12/11/2025
Освітяни Полтавщини обговори формування ефективної системи професійної підготовки кадрів
12/11/2025
БФ «Право на захист»: інформаційна кампанія про реєстрацію права власності на майно
12/11/2025
Від уроків до дій: Резолюція 1325 отримала окремий експертний сайт
12/11/2025
Повинна бути максимальна чистота в енергетиці, всіх процесів абсолютно – звернення Президента
12/11/2025
У Кременчуці збудують новий ветеранський простір
12/11/2025
Цифрова трансформація: дайджест новин
12/11/2025
20 листопада «Фільтр» і Суспільне запрошують українських школярів дивитися Всеукраїнський урок медіаграмотності 2025
12/11/2025
Звернення Володимира Когута з нагоди 10-ї річниці з дня створення Державного бюро розслідувань
12/11/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту