• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Як скористатися національним роумінгом

25 липня 2024, 14:23

  • Управління цифрової трансформації
Національний Роумінг

Якщо мережа вашого оператора не працює, ви можете скористатися національним роумінгом.

  1. Вимкніть автовибір мережі:

Android

Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

iOS

Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть.

  1. Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі.
  2. Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах.

Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».

  1. Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму — можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.
  2. Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». Зʼясуйте, чи є зв'язок в інших людей поруч.

Якщо в інших користувачів зв'язок працює:

  • перезавантажте телефон;
  • вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-карту назад;
  • спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої.
  1. Якщо зв'язок не працює лише у вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв'яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) та дізнайтесь адресу і графік роботи найближчого магазину. Переконайтесь, що дістатись туди безпечно.
  2. Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.

Робота мережі моніториться у режимі реального часу. Мобільні оператори відновлюють зв'язок у максимально стислі терміни скрізь, де це можливо.

Поділитись

Теги

цифровізація

Новина за темою

Національний план реагування на кіберінциденти – крок у розбудові системи кіберстійкості
25/07/2024
Доступ до послуг у кожному куточку — що таке мобільні ЦНАПи та цифрові валізи
25/07/2024
Мобільні ЦНАПи у прифронтових регіонах — приклад Сумщини
25/07/2024

Останні новини

Більше новин
На Полтавщині обговорили створення Всеукраїнської асоціації релокованого бізнесу На Полтавщині обговорили створення Всеукраїнської асоціації релокованого бізнесу
09/12/2025
На Полтавщині з початку року послугою «Муніципальна няня» скористалися 84 родини
09/12/2025
Авторка Ліра Одн презентує новий творчий доробок в обласній бібліотеці для юнацтва імені Олеся Гончара
09/12/2025
Діти і краєзнавчий музей
09/12/2025
Стартував прийом робіт на Національний конкурс учнівських відеосюжетів «Репортер 2025»
09/12/2025
Що таке індивідуальний план лікування ветерана та ветеранки і як його отримати?
09/12/2025
На Полтавщині 18 бізнес-проєктів отримають гранти в межах конкурсу «ВАРТО БІЛЬШЕ»
09/12/2025
Відзначаємо 20-річчя від започаткування видавничого проєкту «Постаті аграрної та біологічної науки Полтавщини: факти, документи, бібліографія»
09/12/2025
Як створити ветеранську організацію 
09/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту