• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Як скористатися національним роумінгом

25 липня 2024, 14:23

  • Управління цифрової трансформації
Національний Роумінг

Якщо мережа вашого оператора не працює, ви можете скористатися національним роумінгом.

  1. Вимкніть автовибір мережі:

Android

Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

iOS

Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть.

  1. Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі.
  2. Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах.

Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».

  1. Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму — можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.
  2. Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». Зʼясуйте, чи є зв'язок в інших людей поруч.

Якщо в інших користувачів зв'язок працює:

  • перезавантажте телефон;
  • вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-карту назад;
  • спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої.
  1. Якщо зв'язок не працює лише у вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв'яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) та дізнайтесь адресу і графік роботи найближчого магазину. Переконайтесь, що дістатись туди безпечно.
  2. Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.

Робота мережі моніториться у режимі реального часу. Мобільні оператори відновлюють зв'язок у максимально стислі терміни скрізь, де це можливо.

Поділитись

Теги

цифровізація

Новина за темою

Національний план реагування на кіберінциденти – крок у розбудові системи кіберстійкості
25/07/2024
Доступ до послуг у кожному куточку — що таке мобільні ЦНАПи та цифрові валізи
25/07/2024
Мобільні ЦНАПи у прифронтових регіонах — приклад Сумщини
25/07/2024

Останні новини

Більше новин
У Полтаві ветеран Артем Ліфрідов пригощає полтавців і гостей міста автентичними галушками у сучасній інтерпретації У Полтаві ветеран Артем Ліфрідов пригощає полтавців і гостей міста автентичними галушками у сучасній інтерпретації
08/12/2025
«Маленькі Миколайчики: школярі Лубенської громади передали подарунки дітям Херсонщини»
08/12/2025
19 мультиспортивних клубів «АкТИвні» Полтавщини отримали спортивне обладнання
08/12/2025
Основні механізми залучення осіб до роботи у бібліотеки-хаби цифрової освіти
08/12/2025
За лаштунками оборони «Азовсталі»: розмова з Дмитром «Орестом» Козацьким
08/12/2025
Відновлено оприлюднення інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
08/12/2025
Робота хабів цифрової освіти на базі бібліотек
08/12/2025
На Полтавщині відбулося засідання за круглим столом «Рівних прав і можливостей»
08/12/2025
Що для вас є найважливішим під час війни
08/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту