• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Як скористатися національним роумінгом

25 липня 2024, 14:23

  • Управління цифрової трансформації
Національний Роумінг

Якщо мережа вашого оператора не працює, ви можете скористатися національним роумінгом.

  1. Вимкніть автовибір мережі:

Android

Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

iOS

Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть.

  1. Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі.
  2. Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах.

Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».

  1. Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму — можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.
  2. Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». Зʼясуйте, чи є зв'язок в інших людей поруч.

Якщо в інших користувачів зв'язок працює:

  • перезавантажте телефон;
  • вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-карту назад;
  • спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої.
  1. Якщо зв'язок не працює лише у вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв'яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) та дізнайтесь адресу і графік роботи найближчого магазину. Переконайтесь, що дістатись туди безпечно.
  2. Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.

Робота мережі моніториться у режимі реального часу. Мобільні оператори відновлюють зв'язок у максимально стислі терміни скрізь, де це можливо.

Поділитись

Теги

цифровізація

Новина за темою

Інтернет удома без світла: як підʼєднати xPON
25/07/2024
Як підтримувати дітей і молодь: прем’єра освітнього серіалу про наставництво на Дія.Освіта
25/07/2024
Хаби цифрової освіти: зручні цифрові послуги для мешканців області
25/07/2024

Останні новини

Більше новин
Президент зустрівся з воїнами, які відновлюються після поранень у нідерландському військовому реабілітаційному центрі Аарденбург Президент зустрівся з воїнами, які відновлюються після поранень у нідерландському військовому реабілітаційному центрі Аарденбург
16/12/2025
Інтернет удома без світла: як підʼєднати xPON
16/12/2025
Олена Зеленська взяла участь у засіданні, присвяченому реалізації реформи шкільного харчування
16/12/2025
У Гаазі відбулося підписання Конвенції про створення Міжнародної компенсаційної комісії для України
16/12/2025
На Полтавщині тривають навчання з нацспротиву
16/12/2025
Як працює платформа «Кар’єра ветерана»?
16/12/2025
Відбулося засідання Консультативної ради у справах ветеранів війни, сімей загиблих (померлих) захисників України при Полтавській ОВА
16/12/2025
Володимир Зеленський провів спільну зустріч із Премʼєр-міністром Нідерландів, Президенткою Молдови та Генсеком Ради Європи
16/12/2025
Підприємці Полтавщини продовжують активно долучатися до грантової програми «єРобота»
16/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту