• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Як скористатися національним роумінгом

25 липня 2024, 14:23

  • Управління цифрової трансформації
Національний Роумінг

Якщо мережа вашого оператора не працює, ви можете скористатися національним роумінгом.

  1. Вимкніть автовибір мережі:

Android

Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

iOS

Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть.

  1. Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі.
  2. Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах.

Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».

  1. Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму — можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.
  2. Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». Зʼясуйте, чи є зв'язок в інших людей поруч.

Якщо в інших користувачів зв'язок працює:

  • перезавантажте телефон;
  • вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-карту назад;
  • спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої.
  1. Якщо зв'язок не працює лише у вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв'яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) та дізнайтесь адресу і графік роботи найближчого магазину. Переконайтесь, що дістатись туди безпечно.
  2. Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.

Робота мережі моніториться у режимі реального часу. Мобільні оператори відновлюють зв'язок у максимально стислі терміни скрізь, де це можливо.

Поділитись

Теги

цифровізація

Новина за темою

«Як купує держава: усе про публічні закупівлі»: дивіться серіал на Дія.Освіта
25/07/2024
ЦНАП Leadership Academy: Мінцифри та Програма EGAP започаткували Академію лідерства для регіональних координаторів ОВА
25/07/2024
Цифрова трансформація: дайджест новин за тиждень
25/07/2024

Останні новини

Більше новин
Лише з урахуванням інтересів України можливий достойний мир – звернення Президента Лише з урахуванням інтересів України можливий достойний мир – звернення Президента
03/12/2025
Президент відзначив державними нагородами українських дефлімпійців, які здобули 100 медалей на літніх іграх у Токіо
03/12/2025
На Полтавщині відбувся перший регіональний форум Polaris «Розбудова системи багаторівневого врядування»
03/12/2025
Рятуйте життя дронами – зустріч з підрозділом наземних дронів «Хартії»
03/12/2025
Володимир Когут зустрівся із Надзвичайним і Повноважним Послом Королівства Швеція в Україні Мартіном Обергом
03/12/2025
У філармонії презентували інтерактивну програму для дітей «Академія добрих справ Святого Миколая»
03/12/2025
Кременчуцькій гуманітарно-технологічній академії – 94!
03/12/2025
Віктор Лисак: «Регулярне тестування на ВІЛ – елемент турботи про себе та захист інших»
03/12/2025
Дайджест соціального захисту до Міжнародного дня людей з інвалідністю
03/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту