• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Як скористатися національним роумінгом

25 липня 2024, 14:23

  • Управління цифрової трансформації
Національний Роумінг

Якщо мережа вашого оператора не працює, ви можете скористатися національним роумінгом.

  1. Вимкніть автовибір мережі:

Android

Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

iOS

Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob

Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть.

  1. Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі.
  2. Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах.

Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».

  1. Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму — можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.
  2. Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». Зʼясуйте, чи є зв'язок в інших людей поруч.

Якщо в інших користувачів зв'язок працює:

  • перезавантажте телефон;
  • вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-карту назад;
  • спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої.
  1. Якщо зв'язок не працює лише у вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв'яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) та дізнайтесь адресу і графік роботи найближчого магазину. Переконайтесь, що дістатись туди безпечно.
  2. Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.

Робота мережі моніториться у режимі реального часу. Мобільні оператори відновлюють зв'язок у максимально стислі терміни скрізь, де це можливо.

Поділитись

Теги

цифровізація

Новина за темою

Тижневі новини цифрової трансформації
25/07/2024
Послуги вдома — як замовити цифрову валізу ЦНАП
25/07/2024
Бізнес і держава зможуть фіксувати збитки від війни через портал Дія
25/07/2024

Останні новини

Більше новин
Сьогодні вже повертається наша переговорна команда, і зранку очікую повну доповідь щодо підготовлених документів – звернення Президента Сьогодні вже повертається наша переговорна команда, і зранку очікую повну доповідь щодо підготовлених документів – звернення Президента
22/12/2025
Володимир Когут взяв участь в урочистостях з нагоди Дня енергетика
22/12/2025
«Прозорість і підзвітність»: експерти розглянули закупівлю Полтавським КАТП-1628 мобільних біотуалетів
22/12/2025
Відбулося засідання постійної комісії обласної ради з питань житлово-комунального господарства, енергозбереження, будівництва, транспорту та зв’язку
22/12/2025
На Полтавщині завершуються сезонні роботи з експлуатаційного утримання місцевих доріг
22/12/2025
Провели Всеукраїнську педагогічну ЕКО-майстерню «Освіта сталого розвитку. Досвід роботи закладів освіти Полтавської області»
22/12/2025
У центрі підготовки населення до національного спротиву проводять навчання з тактичної медицини
22/12/2025
У філармонії триває цикл святкових заходів для дітей
22/12/2025
Що включає скринінг здоровʼя 40+
22/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту