• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

02 серпня 2024, 08:50

  • Апарат
До Уваги Жителів Полтавщини (1)

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано близько 180 дзвінків, у тому числі кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб.

Враховуючи стабілізацію ситуації з постачанням електроенергії та відсутність тривалих відключень протягом цього тижня, заявники стали значно менше телефонувати на гарячі лінії контактного центру з відповідними наріканнями.

Проте, питання ЖКГ залишаються найбільш масовими і свідченням цього є кожне третє звернення, в якому актуалізується проблематика цієї сфери. Так, близько 40 звернень стосувалися відсутності чи неякісного надання комунальних послуг. Особливо активними були мешканці с.Гора Щербанівської ТГ – більше 10 скарг стосовно відсутності водопостачання. Інша частина цього блоку – це вимоги проведення ремонтів та обслуговування житлових будинків, незадовільної роботи ліфтів у Полтаві, взаємовідносин з надавачами компослуг тощо.

Питання соціального захисту населення залишаються, також, нагальними – кожне п’яте повідомлення. Так, близько 50  звернень містили інформацію про призначення та виплату державних грошових допомог, у тому числі особам зі статусом ВПО, надання матеріальної і гуманітарної підтримки у громадах області. 

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Щербанівської громад.

Із майже 200 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг більше 150 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

колцентр
апарат
чат-бот

Новина за темою

Із початку року фахівці контакт-центру Полтавської ОВА опрацювали понад 3,3 тис. звернень
02/08/2024
За чотири місяці 2025 року до обласного контактного центру надійшло понад 2,7 тис. звернень
02/08/2024
Контакт-центр Полтавській ОВА опрацював понад 2,7 тис. звернень
02/08/2024

Останні новини

Більше новин
Синоптики обласного центру з гідрометеорології попереджають про сильний вітер Синоптики обласного центру з гідрометеорології попереджають про сильний вітер
01/07/2025
На Полтавщині знеструмлено 60 населених пунктів
30/06/2025
Володимир Когут разом із представниками УВКБ ООН відвідав місце ворожого ракетного удару по житловому будинку у Полтаві
30/06/2025
На Полтавщині відремонтували гуртожиток для ВПО
30/06/2025
726 домогосподарств без електрики через негоду в Миргородському районі
30/06/2025
Школа адаптивного землеробства: Аграрії опановують вуглецеве землеробство для родючості ґрунтів
30/06/2025
На XIII Чемпіонаті Європи з черліденгу представники Полтавщини здобули дві золоті нагороди
30/06/2025
Відбувся випуск здобувачів освіти ВСП «ППФК НТУ «Харківський політехнічний інститут»
30/06/2025
Артисти Полтавського обласного музично-драматичного театру ім. М. Гоголя взяли участь у 15-му фестивалі Днів українського театру в Польщі
30/06/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту