• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Полтавців найбільше турбують питання соціального захисту та комунального господарства

05 серпня 2024, 08:47

  • Апарат
Телефон (5)

Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. Фахівці центру в цілодобовому режимі приймають дзвінки від мешканців області, забезпечують реєстрацію звернень, надають довідкову інформацію.

За результатами роботи у липні на гарячі лінії надійшло 1369 дзвінків, кожний сьомий - від внутрішньо переміщених осіб. Більше 30 дзвінків отримано з питань рекрутингу та від родин мобілізованих.

Загалом було зареєстровано 1304 заяви і скарги. У липні домінуючою стала тематика житлово-комунального господарства –  практично кожне друге звернення. Сприяли цьому надмірне підвищення температури зовнішнього повітря, погіршення ситуації в системі енергопостачання, що призвело до застосування досить жорстких графіків вимкнень послуги для споживачів. Як результат – більше 80 відсотків питань ЖКГ стосувалися відсутності електропостачання та централізованого холодного водопостачання, насамперед у мешканців Полтавської громади.

Не втрачають актуальності проблеми з відновленням роботи ліфтів та ремонтом житлових будинків і прибудинкових територій – більше 30 зауважень.

Серед соціальних питань переважають запити від ВПО щодо виплати належних їм коштів – більше 100, призначення інших видів державних грошових допомог – близько 70 та надання матеріальної і гуманітарної підтримки мешканців у громадах – майже 30.

Крім цього, традиційно нагальними залишаються питання благоустрою, земельних відносин та охорони здоров’я.

Лідерами за кількістю звернень у липні стали Полтавська, Кременчуцька, Миргородська, Лубенська та Гадяцька громади.

Фахівцями центру, також, забезпечено опрацювання звернень, які надходили від Урядового контактного центру та міністерств.  

Протягом місяця опрацьовано близько 750 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, а кожне десяте звернення – вирішено позитивно. Зафіксовано 7 подяк.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot    

Поділитись

Теги

ЖКГ

Новина за темою

Нові водогони побудують у Вінницькій, Одеській та Полтавській областях
05/08/2024
Володимир Когут провів засідання штабу з підготовки до осінньо-зимового періоду
05/08/2024
Громади області готуються до осінньо-зимового періоду
05/08/2024

Останні новини

Більше новин
259 підприємців із Полтавщини отримали мікрогранти для старту та розвитку бізнесу 259 підприємців із Полтавщини отримали мікрогранти для старту та розвитку бізнесу
07/09/2025
Відбувся фестиваль «Жива культура – живий світ»
07/09/2025
Звернення Володимира Когута з нагоди Дня воєнної розвідки України
07/09/2025
«ПОШУК»: у Полтаві відомі письменниці презентували роман «Крила кольору хмар»
07/09/2025
У Семенівській громаді провели творчий конкурс «Маруся Чурай. Це – голос наш. Це – пісня. Це – душа!»
07/09/2025
Відбувся обласний конкурс читців-гумористів «Весела скриня» імені українського байкаря Леоніда Глібова
07/09/2025
У бібліотеці імені М.А. Жовтобрюха відбувся круглий стіл для вчителів «Сила мистецтва Слова як спротив»
07/09/2025
У межах «ПОШУКу» Театр Сучасного Діалогу представив постдокументальну виставу
07/09/2025
Цієї ночі відбулася чергова атака ворога
07/09/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту