• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

160+ тисяч працівників критично важливих підприємств забронювали через Дію

15 серпня 2024, 09:35

  • Управління цифрової трансформації
Результати Бронювання

Замість тижнів очікувань на результат та походів по установах з купою паперів — 15 хвилин і кілька автоматичних перевірок, щоб забронювати людину в Дії. Майже місяць працює електронне бронювання на порталі Дія для критично важливих підприємств і тих, які забезпечують потреби Сил оборони. Швидко, прозоро та без людського фактору.

Бронювання гарантує, що критично важливі підприємства не припинять роботу через нестачу кадрів. Українці матимуть доступ до базових життєвих потреб попри дії ворога — стабільне постачання енергії, медичні послуги, а військові — дрони від українських виробників.
Як працює бронювання на порталі Дія:
керівник компанії на порталі Дія подає списки військовозобов’язаних співробітників, на бронювання та засвідчує заяву електронним підписом;
система автоматично перевірить, чи людина працевлаштована офіційно і чи є дані в реєстрі Оберіг;
Дія надішле сповіщення керівнику про результат розгляду протягом доби;
Якщо перевірка успішна — інформація про бронювання зʼявиться у військово-обліковому документі, який можна сформувати на порталі Дія та в застосунку Резерв+.
Зараз бронювання доступне для критично важливих підприємств, далі працюватимемо над розширенням категорій.
Послуга реалізується Міністерством цифрової трансформації спільно з Міністерство економіки України та Міністерство оборони України за сприяння проєкту «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID і UK Dev. Партнер проєкту — Фонд Східна Європа.

Поділитись

Теги

цифровізація

Новина за темою

Перевіряйте свої компетентності з безбар’єрності: тест для держслужбовців і представників громад
15/08/2024
Тижневі новини цифрової трансформації
15/08/2024
Послуги вдома — як замовити цифрову валізу ЦНАП
15/08/2024

Останні новини

Більше новин
Відбулося засідання постійної комісії обласної ради з питань освіти, науки та культури Відбулося засідання постійної комісії обласної ради з питань освіти, науки та культури
23/12/2025
Полтавська ОВА та Дитячий фонд ООН (UNICEF) підписали Меморандум
23/12/2025
Освітяни з Полтавщини отримали високі державні відзнаки
23/12/2025
Правила безпечного використання генераторів під час відключення електроенергії
23/12/2025
Громадські слухання з оцінки впливу на довкілля
23/12/2025
В області розширюють мережу місць тимчасового проживання для ВПО
23/12/2025
У Полтаві відбувся всеукраїнський кубок з плавання Poltava Open Cup
23/12/2025
Різдвяна казка у звуках симфонії
23/12/2025
Пам’яті дослідника-архівіста Матвія Астряба: архівісти області презентували виставку
23/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту