• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

22 серпня 2024, 10:40

  • Апарат
Телефон (44)

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано майже 170 дзвінків, у тому числі кожний третій від внутрішньо переміщених осіб.

Регулярно продовжують надходити звернення з питань соціального захисту населення і, зокрема, щодо призначення та виплати державних грошових допомог. Загалом, кожне третє повідомлення стосувалося соціальної тематики, у тому числі – близько 30 заяв щодо виплат. В інших випадках порушувалися прохання про отримання матеріальної чи гуманітарної підтримки через складні особисті або сімейні обставини, встановлення соціального статусу, призначення пільг та влаштування до будинків-інтернатів.

Серед питань житлово-комунального господарства найбільш нагальними є нарікання на неякісне надання відповідних послуг, в першу чергу – електропостачання, Також, залишаються проблеми з роботою ліфтів у Полтаві та у взаємовідносинах з постачальниками газу і холодної води. Загалом, кожне шосте звернення зачіпало тему ЖКГ.

Не втрачають актуальності і проблемні моменти у сфері екології, житлової політики, ліквідації наслідків ракетних обстрілів населених пунктів області, насамперед, Полтави та охорони здоров’я.

Найбільш активними були мешканці Полтавської та Кременчуцької громад.

Із 157 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання заяв та скарг більше 160 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

колцентр
чат-бот
громади
апарат

Новина за темою

Питання комунального господарства – найбільш нагальні у 2025 році
22/08/2024
Із початку року фахівці контакт-центру Полтавської ОВА опрацювали понад 3,3 тис. звернень
22/08/2024
За чотири місяці 2025 року до обласного контактного центру надійшло понад 2,7 тис. звернень
22/08/2024

Останні новини

Більше новин
Спортсмени з Полтавщини завоювали три медалі на чемпіонаті світу з армреслінгу Спортсмени з Полтавщини завоювали три медалі на чемпіонаті світу з армреслінгу
17/09/2025
Всеукраїнський конкурс творчих робіт серед молоді 2025
17/09/2025
Читання замість обіймів
17/09/2025
Корисні новини для експортерів Полтавщини, які зацікавлені у виході на ринок Республіки Казахстан
17/09/2025
У закладах освіти Полтавщини посилюють просвітницьку роботу з протидії торгівлі людьми
17/09/2025
Президент України вручив рятувальникам Полтавщини державні нагороди
17/09/2025
На Полтавщині відзначили День рятівника
17/09/2025
Полтавському державному аграрному університету – 105 років!
17/09/2025
Відкрито реєстрацію на навчальний курс з фінансової грамотності для жінок «Розраховую на себе»
17/09/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту