Дві традиційно-масові тематики – ЖКГ та соцзахисту переважали за кількістю усі інші питання і протягом минулого тижня. Разом ці дві сфери життєдіяльності склали рівно половину від усіх отриманих звернень. Дещо більше було комунальних питань, серед яких виокремлювалися проблеми з наданням послуги електро- та водопостачання – близько 15, оплатою комунальних послуг – 10, ремонтом житлових будинків та ліфтів – 7 заяв.
Серед соціальних питань переважали звернення щодо отримання державних грошових виплат – близько 20, оформлення пільг та визначених законодавством статусів – 9, надання матеріальної і гуманітарної допомоги – 8 заяв.
Окрім цього, для мешканців Полтавщини залишаються актуальними й інші проблемні питання: освіти, охорони здоров’я, земельних відносин тощо.
Найбільш активними були жителі Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Глобинської, Лубенської, Миргородської громад.
Із 161 звернення, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг більше 140 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано одну подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.