01 жовтня 2024, 09:12
Правила було прийнято з метою адаптації процедури реєстрації торговельних марок до регламентів Європейського Союзу та забезпечення просування української продукції на європейські ринки під торговельними марками, зареєстрованими за європейськими стандартами.
Торговельною маркою є позначення, яке слугує для вирізнення (ідентифікації) товарів і послуг різних виробників на ринку. Користуватися та розпоряджатися зареєстрованою торговельною маркою може лише її власник.
Правила визначають хто має право подати заявку; перелік документів для заявника; процедури подання міжнародних торговельних марок за Мадридською системою реєстрації (одна процедура реєстрації забезпечує правовий захист торговельної марки у декількох країнах, котрі також підписали Мадридську угоду); особливості проведення експертизи заявок, поданих за національною та міжнародною процедурами.
Правила також врегульовують питання подання електронних заявок та проведення їх експертизи; передбачають реєстрацію таких видів торговельних марок – звукові, позиційні, орнаментні, рухові, голографічні, мультимедійні, а також особливості реєстрації кольору та комбінації кольорів; визначають порядок перевірки факту застосування щодо заявника або держави заявника санкцій, а також правові наслідки застосованих санкцій.
Підпишіться, щоб отримувати листи.