• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

03 жовтня 2024, 15:12

  • Апарат
Гаряча Лінія (12)

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано майже 160 дзвінків, у тому числі кожний п’ятий від внутрішньо переміщених осіб.

Як і минулого тижня дві традиційно-масові тематики – ЖКГ та соцзахисту переважали за кількістю інші питання. Разом ці дві сфери життєдіяльності склали рівно половину від усіх отриманих звернень.

Цього разу дещо більше було соціальних питань – 52 проти 44, серед яких кожне друге стосувалося виплати державних грошових допомог, у тому числі для осіб зі статусом ВПО. Не втрачають своєї актуальності запити громадян на одержання грошової чи гуманітарної підтримки від громад та забезпечення засобами реабілітації осіб з інвалідністю – більше 10 заяв.

Серед комунальної тематики переважали звернення щодо відсутності чи неякісного надання послуг, насамперед, електропостачання – близько 20, ремонту та обслуговування будинків і прилеглих територій – 5 повідомлень.

Окрім цього, для мешканців Полтавщини залишаються актуальними й інші проблемні питання: благоустрою і будівництва, охорони здоров’я, земельних відносин тощо.

Найбільш активними були жителі Полтавської, Кременчуцької, Кобеляцької, Пирятинської, Миргородської, Решетилівської громад.

Із 186 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання заяв та скарг більше 120 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано 4 подяки.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

гаряча лінія
колцентр
апарат
чат-бот

Новина за темою

За 8 місяців до Обласного контактного центру надійшло 85 звернень з питань освіти
03/10/2024
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
03/10/2024
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
03/10/2024

Останні новини

Більше новин
Стартує відбір територіальних громад для участі у національному пілотуванні системи профорієнтації для учнів та учениць 8-9 класів Стартує відбір територіальних громад для участі у національному пілотуванні системи профорієнтації для учнів та учениць 8-9 класів
15/09/2025
Стартує третій сезон «Impact Business Accelerator»: підтримка підприємців Полтавщини
15/09/2025
На Полтавщині відновили понад 506 тис. м² автодоріг місцевого значення
15/09/2025
В обласному центрі відбулося засідання Координаційної ради з питань реалізації стратегії сімейного виховання дітей
15/09/2025
Володимир Зеленський привітав воїнів-танкістів із Днем танкових військ і відзначив їх державними нагородами
15/09/2025
Уряд спростив процедуру отримання права керування транспортними засобами категорії СЕ на період воєнного стану
15/09/2025
Держпраці запрошує пройти опитування
15/09/2025
Волейболісти-ветерани з Полтавщини здобули «срібло» на всеукраїнському турнірі
15/09/2025
Мінрозвитку продовжує регіональні консультації щодо реформування місцевого самоврядування в умовах війни та підготовки до набуття членства в ЄС
15/09/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту