15 жовтня 2024, 14:14
Участь у форумі взяли педагогічні працівники закладів освіти Полтавщини – керівники закладів загальної середньої освіти, класні керівники, працівники психологічної служби, педагоги-організатори.
Метою форуму є ознайомлення з концепцією психологічної стійкості (резильєнтності) учнівських колективів. Впровадження даної моделі стійкості в роботу педагогічних працівників сприятиме розвитку підтримуючого соціального середовища, розвитку стресостійкості як учнів так і самого педагога, вирішенню поширених ментальних труднощів учасників освітнього процесу.
Із вітальним словом учасників форуму звернувся директор Департаменту освіти і науки ОВА Євген Кончаковський.
«На початку навчального року формуються учнівські колективи, кожна дитина повертається до навчання зі своєю життєвою історією проживання в умовах війни, психоемоційний стан дітей та дорослих випробовується на стійкість та саморегуляцію. Надзвичайно важливим для кожного і кожної в освітньому середовищі відчувати взаємопідтримку, розуміння, прийняття», – зауважив Євген Кончаковський.
Учасники форуму працювали над складовими резильєнтності класних колективів: цінності кожного учня та класу, які його об’єднують; ефективні й корисні поведінкові активності; позитивне поведінкове керівництво у класі; прийоми розвитку емоційної компетентності учнів; корисне мислення у процесі побудови взаємоуважних та взаємопідтримувальних стосунків.
Тренінгова складова форуму є частиною типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти «Плекання резильєнтності в закладі освіти», яка рекомендована Міністерством освіти і науки України.
Навчання провела методист навчально-методичного кабінету психологічної служби ПАНО ім. М. В. Остроградського, сертифікована тренерка за програмою «Резильєнтні класи» Ольга Самойлюк.
Колективна робота педагогів на заході, обговорення проблеми, тренування методів взаємопідтримувальної комунікації та рефлексія сприятимуть підвищенню рівня психологічної та соціальної безпеки в учнівських колективах закладів освіти Полтавщини, розвитку взаємоуважних, взаємозалучених, взаємопідтримувальних стосунків серед дітей та дорослих.
Підпишіться, щоб отримувати листи.