• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

17 жовтня 2024, 09:13

  • Апарат
Гаряча Лінія (1)

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано 100 дзвінків, у тому числі кожний п’ятий від внутрішньо переміщених осіб.

Практично кожне друге порушене у зверненнях питання стосувалося тематики – ЖКГ. Періодичні аварійні ситуації в електромережах області сприяли збільшенню кількості нарікань щодо відсутності електропостачання, неналежного рівня напруги в мережах тощо. Загалом зафіксовано близько 50 подібних заяв, більшість з яких з Полтавського району. Дана ситуація негативно вплинула і на роботу ліфтів, насамперед, у Полтаві – майже 15 скарг було отримано від мешканців обласного центру.     

Серед соціальної проблематики традиційно виокремлюються питання призначення і виплати державних грошових допомог – більше 20 повідомлень, у тому числі кожне друге від осіб зі статусом ВПО. Загалом же кожне п’яте звернення, що надійшло до контактного центру протягом тижня, стосувалося соціальної тематики.

Окрім цього, для мешканців Полтавщини залишаються актуальними й питання благоустрою, освіти, охорони здоров’я та декомунізації.

Найбільш активними були жителі Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Гадяцької, Карлівської, Піщанської ,Гребінківської, Щербанівської громад. 

Із 202 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання заяв та скарг майже 130 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано 1 подяку.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

колцентр
чат-бот
апарат
гаряча лінія

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
17/10/2024
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
17/10/2024
Питання комунального господарства – найбільш нагальні у 2025 році
17/10/2024

Останні новини

Більше новин
Полтавщина має 6 сертифікованих наставників для дітей: фінішував тематичний тренінг Полтавщина має 6 сертифікованих наставників для дітей: фінішував тематичний тренінг
19/12/2025
Полтавщині додатково спрямували кошти на житло для ветеранів: держава продовжує виконувати свої зобов’язання
19/12/2025
«Пліч-о-Пліч: згуртовані громади»: волейболісти з громад Полтавщини та Сумщини провели товариську зустріч
19/12/2025
Як тримати гіпертензію під контролем: ключові зміни способу життя
19/12/2025
Тижневі новини цифрової трансформації
19/12/2025
Освіта, ментальне здоров’я, захист дітей, гендерна рівність і розширення міжнародної співпраці – Глобальна платформа Саміту перших леді та джентльменів провела щорічну підсумкову зустріч
18/12/2025
Робоча група «Прозорість і підзвітність» розглянула закупівлі комунального підприємства «Полтававодоканал»
18/12/2025
Володимир Зеленський: Жодних винагород для агресора – це основний принцип миру
18/12/2025
Корисні новини від платформи «Nazovni» МЗС України: пільгова участь у міжнародних виставках для виробників, зацікавлених у виході на ринок Казахстану
18/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту