• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

17 жовтня 2024, 09:13

  • Апарат
Гаряча Лінія (1)

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано 100 дзвінків, у тому числі кожний п’ятий від внутрішньо переміщених осіб.

Практично кожне друге порушене у зверненнях питання стосувалося тематики – ЖКГ. Періодичні аварійні ситуації в електромережах області сприяли збільшенню кількості нарікань щодо відсутності електропостачання, неналежного рівня напруги в мережах тощо. Загалом зафіксовано близько 50 подібних заяв, більшість з яких з Полтавського району. Дана ситуація негативно вплинула і на роботу ліфтів, насамперед, у Полтаві – майже 15 скарг було отримано від мешканців обласного центру.     

Серед соціальної проблематики традиційно виокремлюються питання призначення і виплати державних грошових допомог – більше 20 повідомлень, у тому числі кожне друге від осіб зі статусом ВПО. Загалом же кожне п’яте звернення, що надійшло до контактного центру протягом тижня, стосувалося соціальної тематики.

Окрім цього, для мешканців Полтавщини залишаються актуальними й питання благоустрою, освіти, охорони здоров’я та декомунізації.

Найбільш активними були жителі Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Гадяцької, Карлівської, Піщанської ,Гребінківської, Щербанівської громад. 

Із 202 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання заяв та скарг майже 130 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано 1 подяку.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

колцентр
чат-бот
апарат
гаряча лінія

Новина за темою

Із початку року фахівці контакт-центру Полтавської ОВА опрацювали понад 3,3 тис. звернень
17/10/2024
За чотири місяці 2025 року до обласного контактного центру надійшло понад 2,7 тис. звернень
17/10/2024
Контакт-центр Полтавській ОВА опрацював понад 2,7 тис. звернень
17/10/2024

Останні новини

Більше новин
У світі водного транспорту – пізнавальне заняття для малечі в бібліотеці У світі водного транспорту – пізнавальне заняття для малечі в бібліотеці
09/07/2025
«Посвіт пам’яті» – проєкт вшанування загиблих медиків
09/07/2025
Послуга «Муніципальна няня»
09/07/2025
Важливо, щоб відзначення наших воїнів відбувалося швидше й більш ґрунтовно. Звернення 8.07.2025
08/07/2025
На Полтавщині відбувся Польовий Форум із питань органічного виробництва
08/07/2025
Бібліотекарі ПОУНБ імені І. П. Котляревського проводять літні активності для дітей
08/07/2025
Полтавська ОВА взяла участь у засіданні Урядового комітету з питань освіти
08/07/2025
У Полтаві відбудеться документальна вистава «Жінка-фенікс»
08/07/2025
Відбудеться презентація VR-фільму «Архів тиші»
08/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту