• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

6 нових сервісів, які незабаром з'являться в Дії

29 жовтня 2024, 10:30

  • Управління цифрової трансформації
Нові Послуги У Дії

«Дія» продовжує дивувати новими можливостями для українців, полегшуючи життя та наближаючи державні послуги до кожного користувача. Майже щотижня з’являються нові функції, а розробники постійно працюють над новими рішеннями.

У найближчий час ,,Дія” презентує ще 6 очікуваних сервісів, що зроблять життя громадян і бізнесу ще зручнішим та безпечнішим:

  1. Відображення дозволу на зброю. У ,,Дію” підтягнуться відомості про зброю, дозволи на неї, а також буде можливість замовити витяг з Єдиного реєстру зброї.
  2. еАкциз. Важлива послуга для громадян і держави. Кожен зможе перевірити легальність алкоголю або тютюну через ,,Дію”, а вся інформація про продукцію міститиметься в електронній системі.
  3. Мультишеринг. Українці зможуть відправляти копії одразу декількох документів, зокрема довідок, у кілька кліків.
  4. Сервіси для бізнесу в комплексі е-Підприємець. Бізнес отримає нові можливості в застосунку. Цифровізація декларацій та ліцензій, наприклад, на виконання протипожежних робіт, забезпечить підприємцям простіший і швидший доступ до дозвільної документації.
  5. Повідомлення про проблеми зі зв’язком. На період знеструмлень – надважлива послуга. Зможете повідомити про відсутність звʼязку, щоб регулятор міг вирішити цю ситуацію.
  6. Дія.Підпис для юридичних осіб. Ще один крок до спрощення документообігу для бізнесу – впровадження функції Дія.Підпис для юридичних осіб. Цей інструмент працюватиме так само, як і звичайний Дія.Підпис, але стане новим зручним рішенням для установ та компаній, які тепер зможуть оперативніше підписувати документи та здійснювати формальні процедури.

Цифровізація адміністративних послуг і документообігу в «Дії» робить державні сервіси доступними, а обслуговування – максимально швидким і зручним. Застосунок продовжує змінювати наше повсякденне життя, створюючи надійний зв’язок між державою, громадянами та бізнесом, що сприяє прозорості та ефективності кожного процесу.

Поділитись

Теги

цифровізація
дія

Новина за темою

Перевіряйте свої компетентності з безбар’єрності: тест для держслужбовців і представників громад
29/10/2024
Тижневі новини цифрової трансформації
29/10/2024
Послуги вдома — як замовити цифрову валізу ЦНАП
29/10/2024

Останні новини

Більше новин
Відбулося засідання постійної комісії обласної ради з питань освіти, науки та культури Відбулося засідання постійної комісії обласної ради з питань освіти, науки та культури
23/12/2025
Полтавська ОВА та Дитячий фонд ООН (UNICEF) підписали Меморандум
23/12/2025
Освітяни з Полтавщини отримали високі державні відзнаки
23/12/2025
Правила безпечного використання генераторів під час відключення електроенергії
23/12/2025
Громадські слухання з оцінки впливу на довкілля
23/12/2025
В області розширюють мережу місць тимчасового проживання для ВПО
23/12/2025
У Полтаві відбувся всеукраїнський кубок з плавання Poltava Open Cup
23/12/2025
Різдвяна казка у звуках симфонії
23/12/2025
Пам’яті дослідника-архівіста Матвія Астряба: архівісти області презентували виставку
23/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту