30 жовтня 2024, 13:24
Він має на меті підсилення спроможності громад та РВА в інформаційному просторі.
У тематичній зустрічі-вебінарі взяли участь директор Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОВА Вікторія Пилипенко, заслужений журналіст України, викладач кафедри аудіовізуального мистецтва Луганського національного університету імені Тараса Шевченка Анатолій Мішин, начальник служби зв’язків з громадськістю Полтавського обласного ТЦК та СП Роман Істомін, медіаконсультант Юрій Ісаєв, а також понад 40 учасників у форматі онлайн.
«Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облвійськадміністрації проводить комунікаційний захід, присвячений Всесвітньому тижню медіа- та інформаційної грамотності. Із розвитком інформаційних технологій наше життя наповнюється різноплановою інформацією. Але в той же час із-поміж різних інформаційних приводів є певні загрози. Всі ми розуміємо, що з початком повномасштабного вторгнення росії в Україну, це ще й загрози як для нашої медійної безпеки, так і нашої державності. Тому дуже важливо в синергії та на всіх рівнях вміти розрізняти правдиву інформацію від фейків. Інформаційна гігієна та критичне мислення – важливі складові протидії російській пропаганді, – зауважила Вікторія Пилипенко. – Для того, щоб перевірити інформацію чи відрізнити правду від фейку, існує чимало ресурсів та практичних методів. І саме у Всесвітній тиждень медіа- та інформаційної грамотності ми вкотре акцентуємо на різних кейсах – як теоретично і практично оволодіти інструментами для споживання достовірної інформації».
Анатолій Мішин, Юрій Ісаєв та Роман Істомін наголосили, що саме працівники РВА та громад у сфері комунікації є надійними носіями інформації на своїх рівнях. Жителі громад та районів достеменно знають, що вся інформації, яка знаходиться на офіційних ресурсах, та наповнюється ними, – перевірена, достовірна та правдива.
Наголосили, що в умовах повномасштабного вторгнення соцмережі стають чи не найбільшим майданчиком для поширення фейкової інформації, ворожих наративів та вкидів. Ворог робить великі ставки на свою пропаганду. Саме тому українське суспільство має свідомо та розважливо ставитись до контенту, який споживає.
Лектори детально зупинилися на прикладах фейкових новин. Проаналізували, яким чином вони впливають на емоційну сферу людей та швидкість поширення. Акцентували учасникам вебінару, як не потрапити на інформаційні гачки пропаганди та дезінформації.
Також практично проаналізували критерії створення новин, якими користуються у своїй роботі працівники сфери комунікацій.
Підпишіться, щоб отримувати листи.