• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Кожне третє звернення до обласного контактного центру Полтавської ОВА у жовтні стосувалося питань ЖКГ

11 листопада 2024, 10:03

  • Апарат
Телефон (5)

Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. В цілодобовому режимі забезпечено прийняття дзвінків, реєстрацію звернень та надання інформації.

За результатами роботи у жовтні на гарячі лінії надійшло більше 600 дзвінків, у тому числі кожний шостий  від внутрішньо переміщених осіб. 20 дзвінків отримано з питань рекрутингу та від родин мобілізованих захисників і захисниць.

Загалом зареєстровано 917 заяв і скарг. Питання соціального захисту та комунального господарства у підсумку склали 60 відсотків від загальної кількості звернень та розподілилися між собою практично рівномірно з незначною перевагою тематики ЖКГ. Збільшення чи зменшення повідомлень тієї чи іншої сфери, як і минулого місяця, залежало від поточної ситуації в енергетиці, погодних умов та вчасності виплат державних грошових допомог.

Так, майже 300 заявників порушили проблеми в комунальному господарстві області. Кожний другий з них озвучував  питання відсутності чи неякісного надання послуг насамперед електро-  та холодного водопостачання. Ще близько 50 мешканців області нарікали на суперечки у відносинах з надавачами послуг, безпідставне, на думку заявників, нарахування заборгованості тощо. Не втрачали актуальності потреби щодо ремонту житлових будинків, прибудинкових територій та ліфтів – більше 40 заяв.

Протягом жовтня нагальними були і соціальні питання. Зокрема, щодо призначення та виплати допомог – близько 150, у тому числі для осіб зі статусом ВПО – майже кожне друге з цієї кількості. 50 заяв отримано щодо надання матеріальної або гуманітарної підтримки мешканцям громад і вимушеним переселенцям.

Лідером за кількістю звернень у жовтні залишилася Полтавська громада – майже кожне четверте повідомлення. Також, активними були жителі Кременчуцької, Лубенської, Щербанівської, Миргородської, Карлівської та Гадяцька ТГ.

За результатами розгляду звернень опрацьовано більше 800 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, а кожне десяте звернення – вирішено позитивно. Зафіксовано 4 подяки.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot    

Поділитись

Теги

апарат
Полтавщина

Новина за темою

В облвійськадміністрації наголосили щодо основних аспектів інституту лобіювання та початку роботи Реєстру прозорості
11/11/2024
У двох структурних підрозділах Полтавської ОВА проведено внутрішні перевірки дотримання антикорупційного законодавства України
11/11/2024
У Полтавській ОВА наголосили щодо деяких законодавчих обмежень для публічних службовців після припинення діяльності, повʼязаної з виконанням функцій держави, місцевого самоврядування
11/11/2024

Останні новини

Більше новин
«Підтримка дітей – підтримка майбутнього»: дайджест соцзахисту з нагоди Дня захисту дітей «Підтримка дітей – підтримка майбутнього»: дайджест соцзахисту з нагоди Дня захисту дітей
20/11/2025
На Полтавщині відбулися урочисті вшанування пам’яті Олексія Вадатурського – засновника компанії «НІБУЛОН»
20/11/2025
У суботу біля Полтавського академічного обласного театру імені М.В. Гоголя – загальнонаціональна хвилина мовчання
20/11/2025
Відбувся семінар «Меморіалізація війни за незалежність України. Локальні досвіди»
20/11/2025
На Полтавщині спрямували 13,4 млн грн допомоги дітям загиблих захисників і захисниць
20/11/2025
Синоптики попереджають про туман
20/11/2025
У державному архіві Полтавщини вшанували пам'ять жертв Голодомору 1932-1933 років в Україні
20/11/2025
Відбулася зустріч керівництва ОВА з громадськими ветеранськими організаціями силових структур
20/11/2025
Тижневі новини цифрової трансформації
20/11/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту