Протягом тижня кожне друге звернення стосувалося комунальних питань, з них більше 60 відсотків – застосування обмежень споживання електроенергії для побутових споживачів спричинених наслідками ворожих ударів по енергосистемі країни.
З такими питаннями частіше зверталися мешканці головних міст області – Полтави та Кременчука. При цьому, особливих нарікань на несправедливі графіки було небагато. Переважно оператори центру отримували повідомлення про перепади напруги в електромережах, необхідність термінової ліквідації наслідків несприятливих погодних умов, обірвані дроти та пошкоджені електроопори тощо.
Також, продовжують надходити поодинокі зауваження щодо налагодження роботи будинкових мереж, які відповідають за якісне надання послуги опалення і гарячого водопостачання. Насамперед, такі заявки були від жителів Кременчука, Полтави та Лубен.
Серед соціальних питань, яких надійшло 35, у майже 65 відсотках випадків озвучувалася зауваження щодо виплати соцдопомог, у тому числі особам зі статусом ВПО.
Найбільш активними стали заявники з Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Миргородської, Горішньоплавнівської та Диканської ТГ.
Із 260 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг більше 180 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано 1 подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.